736 Photos

aybikss Mesai biter mutfak aski bitmez ispanakli sosyete mantilarimi firina verdim cok yakisikli olacaklar. #mutfak #yemek #ispanakliborek #sosyetemantisi #ispanaklisosyetemantisi #tarif #recipe #blog #bloglover tarifler.cok birikti biliyorum hepsini.bloga koyucam 4d

» LOG IN to write comment.

Valencia bürge okyay

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   mrymgrt Annemineli blogunun sahibesi Zehra hanimin tarifiyle yaptigim borek..kendisine tesekkur ediyorum @annemineli 2w

» LOG IN to write comment.

  •   ferdacopuroglu Buketcim super gorunuyor hepsi,ellerine saglik.hayirli iftarlar olsun tatlim:)) 2w
  •   ilknuree Ooooy ooy oy 2w
  •   buketistanbul sagolun sekerim :) 2w
  •   buketistanbul sizede hayirli iftarlar kızlar :) 2w
  •   pasific4 Sıhılmahşi canım :) ellerine sağlık 2w
  •   buketistanbul damlacim yanlis yazdim demi :) sagol 2w
  •   pasific4 :)) nefis görünüyor afiyet olsun cnm 2w

» LOG IN to write comment.

erennese ''" Aaaa zormuş valla hem misafire yetis hem instagrama foto cek :)) Ramazanin ilk misafirli sahurunu atlattim çok şükür. Aheste aheste vakit var diye basladigim hazirliklar sonlara yaklastikca beni bayag yordu. Misafirlerim ezan okundu geldi;)bende anca yetismistim zaten. Hatta cacigimda eksik kaldi. Sözde misafirlere yaptiricaktim onu ama nerdee... afiyetle efendim :* Bugünkü menümüz
#kremalimantarçorbası#ispanakliborek#saksuka#havucyogurtlama#yesilsalata#princpilavi#firindasebzelimisketkofte#incirtatlisi
Yarina menü yok kalanlari yiycez
Iyigeceler
4w

» LOG IN to write comment.

Hefe Dönüş Karataş
  •   hilallt Ben yeni actim ya la iftarimi 4w
  •   karatasdonus Çok gec aciyorsunuz siz iftarinizi . Allah yardimciniz olsun :) 4w

» LOG IN to write comment.

1mon frtgvnc
Normal Fırat Guvenc
  •   berylberil Afiyet olsun süper görünüyo bu bana yapılırmı ama yaa @frtgvnc 1mon
  •   frtgvnc Sagol :) bir gun yapariz yine. 1mon
  •   eren_clk Yaktın beni oğlum 1mon
  •   frtgvnc Çıkın gelin :) 1mon

» LOG IN to write comment.

gamzebunyaminkayra 75 gr ispanaktan bu kadar börek yine iyi valla :-) #ispanakliborek 1mon
  •   sultanozbek1 Canım doyumluk olmasin nefis korlesin yeter ellerine saglik 1mon
  •   metinhilalll Gelde banada yap kuzum yazık değil mi bana ;) aaaaa yapan var yapamayan var bebiş var ;)) 1mon
  •   gamzebunyaminkayra Teşekkürler @sultanozbek1 valla ben tatmasamda olur ama kocamin doymasi lazim ki doyduda çok şükür :-) ayyyy o bebise ben gelince yaparım kuzum merak etme @metinhilalll :-) 1mon

» LOG IN to write comment.

gamzebunyaminkayra Buda burada satılan ıspanak yaprakları ayıklanmış ve 75 gr olarak paketlenmiş :-) kocami doyuracak kadar çıkar inşallah :-) #ispanakliborek 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon firatozb
Valencia firat ozben

» LOG IN to write comment.