31,505 Photos

damiashahiran kami havoc *lah sgt. hahaha #classmate #today #wefie #instauser #instalover . tak shabar nak rayaa 3h

» LOG IN to write comment.

damiashahiran we are having fun in class. @zahierul_shahmin . Computer Application. hahaha @w_aliff mohon jangan jealous. k k k #PMSstudent #DipInTourismAndHosp #classmate #instauser #instalover 1d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

damiashahiran w/ classmate. Has. hahhh ni mama nak tnye nih babun mana buat tanduk peace kat kepala mama tuhh ? dasar. nakal punye anak anak *class rap of Dhp1A. they called me 'mama'. they know my name but i dont know them. hhaha ramai nau sampai 50 kne igt. take time k take time. #instauser #instalover #hijabster #DipInTourismAndHosp #friendship #love 3d

» LOG IN to write comment.

damiashahiran we have fun. we gain happiness in our day. pagi pergi class sape bangun dlu kjut yg lain. sape klua dlu tak lupa ckp bubye. siap ckp 'takecare' , 'jumpa pukul blabla nanty kat bilik'. masa buka puasa penuh dgn gelak tawa. tak cukup sorg rasa tak lengkap. yeayyy we still together. may this friendship kekal forever. wan walaupun aku selalu buli kau, kau tahu tu tak bermakna aku jahat ke apa. we take it as a joke. suka himpap wan suka cucuk perut wan yg lembut tuh. hehe. wawa dgn muka saiko kau kdg2 rasa nk bgy penumbuk atom kat muka kau. hahaha sayang korang sebulan sama sama macam dah taknak pisah. hihi #instauser #instalover #kodahkenapa #akuyangpakaikauyangpanas #PMSstudent #bulanpuasa #study #friendship 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.