1,277 Posts

jenslittlet When your ink runs out! #designerproblems #inkproblems 3d

» LOG IN to write comment.

jessicahollyxox Any ideas for a cover up? Keeping the crown, just need the writing covered. Help! #tattooedgirls #tattoo #coverup #help #inked #inkproblems #stupidmistake 1w
  •   amberplatt Flowers ? Xxx 1w
  •   jessicahollyxox @amberplatt was thinking roses, but dunno yet xxx 1w
  •   amberplatt Tbh Hun it looks dodgy wasn't done with the best of care get it fully covered xxxx 1w
  •   jessicahollyxox @amberplatt its not dodgy at all? Lmao the photo is awkward and this was taken the moment I got it done.. 1w
  •   amberplatt Oh lol but yeah roses seem good they go with it xxxx 1w
  •   _shaauna I think roses is the best idea, or some type of like floral pattern xxx 1w
  •   jessicahollyxox @_shaauna I'm thinking that, maybe dark red and black kind of shading? Xxx 1w
  •   _shaauna Yeah, you'll need dark colours to be able to cover it up, but sounds good!xxx 7d

» LOG IN to write comment.

sofyip *sigh* Must it always be like this?
Gorgeous colour, though. This stuff is non-toxic, right?
#inkproblems #fountainpengeeks
1w

» LOG IN to write comment.

soulcravingsni The only good thing about realising the ink I used has decided to bleed and ruin a finished order, is that I get to keep the great verses that you choose, and put them up on my walls! Now let's try again #handlettering #inkproblems 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

treinkz My #courtappearance 2maro gone be like #ayee #inkedup #fuckit yall gone #hateonme anyway #inkedup #inkproblems #lovemyink tho 2w

» LOG IN to write comment.

stacey_chow07 My new beautiful ink!!! The tattoo artist is a beast with the details!!!! Thank you @cheopark @eastsideinktattoo #newink #hurtlikehell #loveit #chinadoll #inkproblems #alreadyplanningthenextone #innerarm 3w

» LOG IN to write comment.

deadredpdx More misprints, but i think they look pretty cool anyways.... #inkproblems #diyscreenprinting #diystickers #churchofsubdingus #deadredpdx #dingusproject 3w

» LOG IN to write comment.

jordan.ash.art First let me say that I love #pentelbrushpen since I was given it a few years ago. However this I cannot figure out how to fix and it's driving me nuts. The tip of the brush has split into two points and every time I try to fix it, it's a few strokes before it splits in two again. What do I do?! @pentelofamerica #inking #brush #brushproblems #inkproblems #ink #inking 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

the.write.stuff I bought this empty Lamy ink bottle from @gouletpens WEEKS ago to use as an inkwell/decanter because Lamy ink bottles are just the best. Problem is, I can't decide what ink to keep in it! #inkproblems #thatfountainpenlife #fpgeeks #fpn #fountainpens #fountainpenink #fountainpen 1mon

» LOG IN to write comment.

crisevans Testing my new Aqua Brush and watercolor set that @michaelmakesmovies gave me for Christmas️ and sad that new Zebra Sarasa pens are bleeding in contact with the water They must have changed the formula of the ink because my previous black pens worked just fine with watercoloring... it's so bad that it bleeds through the page in my planner and only where I used the Zebra Sarasa pen. So so sad. Must find a new favorite pen! 🖊or🖋 🤔💭#inkproblems #mambiplanner #plannercommunity #watercoloring #handmadebycristianeevans EDIT: I read reviews on Amazon and found the problem: the pens made in Japan are of excellent quality and the ones I previously owned. These were made in Mexico and are of much inferior quality: bleeds through, they're thicker than 0.5, flow is less smooth and they are not water resistant at all. ☹️ 1mon
  •   michaelmakesmovies The art looks great! I'm bummed that the pens aren't working well anymore. 1mon
  •   crisevans Thanks babe! @michaelmakesmovies Yeah it really is a bummer. The snoopy game I'm gonna pick up at Redbox with a code I had for a one day free game rental 1mon

» LOG IN to write comment.