2,201 Posts

aidan_cull I feel like it's been a while since I posted an extremely filtered selfie.
#filters #selfies #imsofuckingbored
12h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

michelleybellies Cus i havent posted for 4 weeks? XD ive been trying to dress nice but i end up scrubbing everyday cus im a #lazy person @_@ ugh
#curls #oldselfie #selfie #selca #ootd wasssss #jeanjacket #makeup #imsofuckingbored
3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

3w dyldugg
X-Pro II Dylan Duggan
dyldugg About to get a new phone #balaclava #imsofuckingbored 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

lucy_wnbfpro_puffin Work game face #easygym #work #isitfridayyet #tired #wanttotrain want to get it done and go 4w

» LOG IN to write comment.

maisiegarley First time I've worn a beanie in a loooong time lmao #imsofuckingbored#godhelpme 4w

» LOG IN to write comment.

Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀❖ L U C Y ❖
slayfilia Tbh~ it's my birthday
^shoutouts would be nice
I kid,
I kid.
^{but they would be tho}
I rly wanted to post sooner but my phone was being a *insert insulting words here*
^aha dick.
But yeah.
Ily guys so don't think I don't.
^MMMKAY?
#imsofuckingbored
@heartfillia.lucy was all like,
"OMG ITS YOUR BDAY ASDFGHJKL SEXY TURKEY"
^^yes yes. "Sexy turkey"
^bang bang mothafuckas
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Anyways,
Enough about me,
Let's talk about me.
^wait.
Okay I'm confused.
Enjoy this thing>>>🐉
4w

» LOG IN to write comment.

Normal Joe Motherfuckin Clancy

» LOG IN to write comment.