12,557 Posts

Normal Koplak ( koplok n somplak)
Normal Motivasi Inspiratif

» LOG IN to write comment.

simcardajaib bagaimana utk buat duit pencen pada usia muda?? .
bagaimana utk bebas keewangan dan bebas hutang dalam masa 2 tahun sahaja??
.
bagaimana semua IMPIAN kita utk jadi KAYA menjadi realiti??
.
kami semua sdg menuju kearah itu.. jadi salah seorg pengguna simkad Tone Excel sekarang.
.
"change ur simcard n change ur life 360 darjah"
.
offer december terhad 7 org sahaja sah shingge 31/12/2014!!
.
wassap utk penerangan PERCUMA
0139072874 . .
igat anda boleh bertangguh tpi bukan mengenai MASA!!
15min

» LOG IN to write comment.

beritaotomotif Kalo hujan-hujan begini pasti bawaanya pengen tidur lagi.

Apalagi bila tempat tidurnya sekeren ini

#herbie #ide #otomotif #classiccars #mobil #classic #mobilkuno #mobiltua #barangkoleksi #koleksi #hobi #impian #mobilidaman #IMP #beritaotomotif #interior
2h

» LOG IN to write comment.

noorismail Dear Yu..
Sy mmg suka bt karangan panjang2 walopun byk kali awk pesan jangan..sy tetap bt jugak! Sbbtu awk ckp sy melampau!
Maaf sbb kali ni sgt open! Sy taw awk akan baca..
Tp lex ahhh.. sy je taw awk sapa!
Tp jgn rsau k.. karangan td tu yg terakhir..
Xkan ada lagi pasneh..
Mungkin ada gak yg gelak sy bt ceni..mgkn jugak ada yg akan ckp sy gila..lantakkan!
Sy cuma nak meluah perasaan.. Sy mintak maaf..
Mungkin tarikh..masa & tempat x kena..
Time awk sebok sgt!
Sy kan selfish! Sama mcm awk gak!
Tp sy kena akur.. Sblom ni sy nafikan apa sy rasa dr kata2 awk..
Tp mlm ni sy terima.. sepenohnya..
Sedih sgt..but without any tears as usual.. Mungkin ati sy da kembali jadi batu mcm dlu..
Sbb byk sgt menahan hagaknya..1

Yu..
Sy nak sgt awk capai impian awk tu! Mcm sy ckp awk..awk ada impian..sy pon ada impian sy..
Pls dont give up!
Sy taw awk akan dpt apa awk nak someday..
Tp awk kena struggle taw!
Sy xkan ada dgn awk lg..tp awk ada dia.. moga dia jd lbh baik dr sy!
Tp sy ada jaa kat cni.. Sy syg awk sgt..
X penah sy syg org lbh dr sy syg dr sy..
Tp xpa.. lama2 syg sy ni abis laa walopun makan masa..
Sbb sy telalu tulus & ikhlas..
Sbbtu sy berani ckp awk xkan jumpa pompuan yg bole syg awk mcm sy syg awk pasneh..
P/s : Nnt kalo jumpa yg lagi bagos dr sy..let me know taw! Nak tgk org yg bt awk bahagia tu! Sbb sy x bole.. Sbb awk semak ngn sy.. x tenang awk ckp! Sy akan igt ayat awk.. sy pon akan igt janji awk.. ;) Jaga diri taw!
Jgn stress2!
Jgn tensi2!
Tdog bg ckup..
Rehat bg ckup..
Makan!
Awk yg kena jaga diri awk!

Berubahlah!!!
Tuk diri awk & masa depan awk!
Belajar bersyukur..
Belajar tuk menghargai.. Sy syg awk.. #sayangsangat#ikhlas#setia#takdir#redha#sedardiri#impian#peluang#revenge
9h

» LOG IN to write comment.

charlessetia a tiring day workin' it out at the orchard #PunIntended #castravels #Singapura #XmasDiPerantauan 13h

» LOG IN to write comment.

Normal Berita Otomotif Indonesia

» LOG IN to write comment.

13h farihan08
Normal Farihan faisal(JIMMY)
farihan08 One Day Nanti Sayang.... #impian #semogatercapai #kerjakeras 13h

» LOG IN to write comment.

yuwicuplun Jauhnya impian kita bukanlah perihal yang menyulitkan
Namun tinggal bagaimana sikap kita untuk mengejar impian tersebut
Waktu memang tak bisa di kalahkan
Namun waktu masih bisa di nikmati
Tinggal bagaimana caranya kita menghargai waktu
Tinggal bagaimana caranya kita melakukan yang terbaik
Sedikit waktu lebih baik jika banyak manfaat
Ketimbang banyak waktu namun dengan kesia-siaan belaka
Lihatlah impian tsb,meskipun jauh tapi tetap indah
Dan ada sebuah cahaya di impian tsb meskipun terkesan jauh dan lama

Maka "yakinlah"

#Dream #Mimpi #wish #Harapan #doa #Pray #inspiration #photoOfToDay #Cahaya #impian #Indah #jauh #shine #Love #Terimakasih #LoveToAllah #all_shot #SukaSuka #Simple #instaFhoto #instafriend #instaLove #instalike #instaGood #Mata #alam #NiceGalery
14h

» LOG IN to write comment.

barrinamat Prose's menyiapkan pelamin cinta by @acikdilai & @atehacikbridalhouse #pelamin #wedding #impian 14h

» LOG IN to write comment.

16h baysena
Normal Bayu Efendi
baysena Ling time no see with my #DreamBook #Impian #Keinginan #Harapan 16h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

aldisyahputra19 Keinginan expedisi ke-3... begitu berat perjuangan untuk mencapai nya...semoga ada jalannya...ganbate #impian #2015 20h

» LOG IN to write comment.