5,866 Posts

one_geeky_skateboarder I got a bass guitar a few days ago, I'm just making this up as I go along. I have no idea what chords these are! Heck I don't even know any chords!
#skatelife #bass #guitar #bassguitar #imanoob #imnewtothis #bassguitar #newbass #allaboutthatbass #riff #isthisariff #doesthiscountasariff #howami #learningnewthings #fun #metal #punk #punkrock #yay
7h

» ログイン to write comment.

Normal b̫e̫c̫c̫a̫
beccak1999 Black Ops with brothers (I died 8 times in 4 rounds) #ithinkimgettingthehangofit #imanoob 13h

» ログイン to write comment.

officialbootyspotter First sketch in first sketch book. Inspired by: @stonebear666 #draw #imanoob #firsttimer 14h

» ログイン to write comment.

» ログイン to write comment.

» ログイン to write comment.

bildgeridoo This kid is 21 and he's not feeling it #noob #ImANoob 1d

» ログイン to write comment.

disawinata Still figuring out this selfie stick tingy #gotemba #hakone #tokyo #japan #2015 #noob #imanoob #selfiestick #lol 2d

» ログイン to write comment.

  •   aqua.the.vaporeon Oh ok 3d
  •   bendrowned_killsu I would tell you admin's snapchat but. Admin would get pissed. XD (damn well I would -_-) @link_v.s_ben_drowned @aqua.the.vaporeon 3d
  •   link_v.s_ben_drowned I'm too lazy to get snapchat anyway 3d
  •   link_v.s_ben_drowned I'll stick with Insta and tumblr 3d
  •   sailor.pan Akiko tackles you. "Ello there." she says. (That's how I roleplay on Instagram...) 3d
  •   bendrowned_killsu falls in the ground under her. "Hi Akiko." Struggling under Akiko (It's fine friend) 3d
  •   sailor.pan Akiko jumps off of him. "Hehe, sorry there!" she says brushing off the dirt she got on her skirt. "So how are you doing?" she asked with her British accsent. 2d

» ログイン to write comment.

favouriteworsenightmare Oh you know, just hanging out on the couch front row for IME! Cheers to the coolest, nicest band ever. What great friends. #newime #ime #thedevilsengine #acousticset #couch #myassissingingasweetsweetmelodyofthankfulcomfiness 3d

» ログイン to write comment.

bendrowned_killsu You people are a-fucking-masing. I gained 20 followers. No kidding. It's amazing! You guys are awesome!!!! #gainedfollows #askforkik #imanoob #iloveyoupeople #satan #potato #thecatlady #worldofwarcraft #dota #bioshock #jeffthekiller #bendrowned ABOUT YOU PEOPLE btw I'm gonna hashtag the hell out of my account to help me gain people. I needs friends bye bye. Wanna talk to me? Dm me -Admin) 3d

» ログイン to write comment.

amusedmage Pretty pleased with my last few games. Last game got me in to #BronzeII #Bronze4Lyfe #Bronze2 #LeagueOfLegends #LoL #Ranked #SummonersRift #ARAM #Riot #RiotGames #ImANoob #Scrub #Sona 4d
  •   twitch.tv_lolact Best of luck in season 5! How did your provisional games go? Feel free to check out my stream btw, I am a S4 Challenger 3v3 and Diamond Solo Queue streamer. Just by watching you'll learn a lot, at least that's my goal 😀 Follow my stream for easier access and to see when I am online 4d

» ログイン to write comment.

srt_4tw Little tech practice. Trying to find new stuff #odesza #gloving #practice #newconcepts #digits #imanoob 4d

» ログイン to write comment.

kennyprime So I haven't had a Pokemon with the pressure ability yet, and this just made me die laughing out loud haha #pokemon #pokemonpearl #imanoob #nintendo 4d

» ログイン to write comment.

Normal ジェレン ガメス
loveless_luna My first attempt on making Onigiri. 'Twas good.
#Onigiri #imanoob
4d

» ログイン to write comment.

logdog1987 A fine swine indeed.. Be sure to follow @nolan_fish for great spearfishing pics. Kid is a good dude and thats a stud hogfish. Cant wait to be back freediving and spearfishin in bahamas come come spring. #spearfishing #freediving #imanoob #bahamas 4d
  •   logdog1987 @current_crew im pretty new i bought me a new speargun and freediving gear but need people to take me out and show me some freediving tips any thoughts? 4d
  •   current_crew Just don't push yourself too much! Enjoy it as a hobby, dive silent and safe! 4d
  •   logdog1987 @current_crew any tips on where to go. Charters or places in Florida to check out and hopefully hook up with some spearo a to teach me? I'll buy fuel and ice 4d
  •   current_crew Check with @jakemilman he may know some peeps! 4d
  •   jakemilman Where abouts in Fl @logdog1987 4d
  •   logdog1987 @jakemilman im about to take a travel assignment for 13 weeks in Tampa buddy :) u dive a lot? Im kinda new but very eager to learn 4d
  •   jakemilman Yeah, but i'm 4 hours from there lol @logdog1987 4d
  •   logdog1987 @jakemilman well that sucks but thanks for replying 4d

» ログイン to write comment.