218 Posts

  •   queen__octavia Idk if you got the message I sent you but I was wondering if you wanted to join the Divine Collective I apart of the guild and as soon as I saw your pic of your character I thought you would be perfect for the GUIs so if you want to join just say I'm I guess I want to join lol😀 6d
  •   sirchrisholm Oh shoot I didn't get your message but I would love your guild! @queen__octavia 6d
  •   gw2_gw2 I think I'm just too stupid but where is the npc? :D 6d
  •   sirchrisholm Lol im in DR @gw2_gw2 6d
  •   gw2_gw2 I thought you wanted to participate in my contest with that pic cause you tagged #tyriaselfie Do you want to take part with another pic? 6d
  •   sirchrisholm Yea of course! @gw2_gw2 5d
  •   gw2_gw2 Ok, awesome 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

sirchrisholm Wish I had time to get back into my art like this piece which was my favorite #art #me #paint #yes #sylvari #gw2 #guildwars2 #gw2 #ig_guild 4w

» LOG IN to write comment.

sirchrisholm Added GEMFX to my game and it looks great! #gemfx #shader #yes #guildwars2 #gw2 #ig_guild #instagramunited #gw2fashion 4w

» LOG IN to write comment.

gw2_pics_imperius I cant belive it :D you are the best :D thank you soooooo much for the 1000.I'm so hyped :D For the next weekend i would say its time for another gold giveaway :p #arenanet #guildwars2 #guildwars #igguild #ig_guild #instagramunited #gw2_hot #gw2 #gw #tyria #game #gaming #fantasy #fun #friends #happy #hyped 1mon

» LOG IN to write comment.

obbbi_92 Loving the new hair! Looks so awesome! #guildwars2 #ig_guild #hair #awesome #pvp #areanet 1mon

» LOG IN to write comment.

gw2_pics_imperius Thank you soooo much. I hope you like my screens :D And its time for a new give away. This time someone can win 40 gold for guildwars 2. Just show my how happy your Charakter will be. Tag your picture with #gw2_imperius. I will pick someone out in one week. #guildwars2 #guildwars #arenanet #gw2_hot #gw #gw2 #gamer #gaming #tyria #tyria_travels #ig_guild #igguild #instagramunited 2mon
  •   lilpanda00 How long is the giveaway going on for? Would love to submit something later tomorrow, well today but yeah its super late lol 1mon
  •   gw2_pics_imperius @lilazian00 its till next saturday 1mon
  •   lilpanda00 Cool thanks!!! :D 1mon
  •   ruben.exe I Need dem 40g for Bifrost 1mon
  •   gw2_pics_imperius @ruben.exe come on. This is jus a half day of farming :p 1mon
  •   lilpanda00 Lol do we all need it. Sadly I'm not an awesome farmer and only maybe make 5g a day :p 1mon
  •   sweetheart250198 I'd be so happy :0 :3 but I didn't understand the rules :/ how can we show how happy our character is? I don't get how that works 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

gw2_pics_imperius Stronghold is very funny :D what do you think about the new pvp mode? #arenanet #guildwars #guildwars2 #mmo #pvp #stronghold #fun #instagramunited #igguild #ig_guild #gw #gw2_hot #gw2 #fight #fantasy 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

gw2_pics_imperius Watching and stunning at the nice places of world of guildwars2 #instagramunited #ig_guild #guildwars2 #arenanet #guildwars #gamer #landscape #sunshine #fantasy #stuned 2mon

» LOG IN to write comment.

tyria_travels Don't forget to follow the account of our amazing community guild for GW2 lovers of Instagram! -> @ig_guild @ig_guild @ig_guild
On [IG]: We are an international community guild with both NA & EU members and if you like to join leave your game info on the comments! Our main goal is to be a space where people on instagram meet and gain new friends to game with in a world we all love! -
#guildwars #guildwars2 #gw2 #onlinegames #onlinegamers #mmo #mmorpg #rpg #pcgaming #pcgamers #gamers #games #gaming #tyria #fantasy #ig_guild #guilds #promote #follow #joinus
2mon

» LOG IN to write comment.