305 Posts

mrodicus Super hooge congratulations to @meggy_eliza on her performance tonight! You guys absolutely #shrekt it out there. It was gr8 m8 I'd r8 it 8/8. #ShrekTheMusic #Thespian #swege #CheckYourselfBeforeYouShrekYourself #ICantEvenSmile #wow #amaze 6d

» LOG IN to write comment.

kyliesadat_ I finally found something I can eat
#recovery#icantevensmile
3w

» LOG IN to write comment.

  •   chailyyy @mrwinward I love you!!! 1mon
  •   chailyyy @don_don60 lol my coworker aka bestfriend aka too old for you! Hahaha xoxo 1mon
  •   don_don60 Well I'll have you know! I'm employed I go to college and I am a very clean and polite man. If interested dale mi número! 1mon
  •   don_don60 Lol 1mon
  •   chailyyy @don_don60 hahahaha no pero ete bicho! Hahaha pero Ella tiene novio primo! And don't u have like a girl or something..(or something) hahaha 1mon
  •   don_don60 Lol eso no importa somos joven love and feelings come and go like the breeze! 1mon
  •   london_boy_nick haha! pizza might of gone bad by the time i get it lol 1mon
  •   chailyyy @don_don60 amen to Thst! It comes and goes 1mon

» LOG IN to write comment.

dhat_239babie I guess this baby face works. #icantevensmile 1mon

» LOG IN to write comment.

nanfran321 So this is happening... #icantevensmile #amiprettyyet? 2mon
  •   heylisten2216 Omg. Hawt. Like don't ever take it off!!!! 2mon

» LOG IN to write comment.

  •   282624_x Hey if you like singing account check me out please x 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon javij303
Normal Jose Javier

» LOG IN to write comment.

Normal Saffie Johnny-Moore

» LOG IN to write comment.

khaylily05 You said: Life is too short =)
I said: And you did nothing to make it long -_-
#icantevensmile
2mon

» LOG IN to write comment.

2mon ms_teri_
Normal Teri BLESSED-Costa

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

emilyrae51 I'm not really sure how @maddiedenn explained this to the people at Baskin Robins.. But you could say I've got a pretty great bestfriend #icecreamcake #wisdomteeth #youdabest #Icantevensmile 3mon
  •   annasibiga Wow im so jelly 3mon
  •   annasibiga If you need help with that... Call me 3mon
  •   jesskippen How much does it hurt having them removed i get mine out on the 25 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

zazzyyyy You know when you just feel like picking up the guitar with a towel wrapped around your head and a face mask on :/ (that dries up in the middle of the song and itches). You know? #icantevensmile 4mon

» LOG IN to write comment.

hardcorelex #HumpDayMotivation This #workout killed me and I also did medicine ball Burpees for the first time. Even though my form isn't great and I don't look gym sexy I am giving 100% because I don't want to let myself down. I would rather look dead and gross then not give it my all. #ImSoTired #ICantEvenSmile #IMadeGruntingNoises 4mon

» LOG IN to write comment.

jackksoned Dat towel in the background is damn fine. #smile #icantevensmile #collarbones 4mon

» LOG IN to write comment.