4,119 Photos

jakeluartes It's been a long journey for him but if finally happened, Jay-Z has a Carpool Lane named after him. Congrats man. #wemadeit #startedfromthebottom #nowwehere #botharedrakesongs #notjay #hovlane 15h

» LOG IN to write comment.

Valencia Chuck Brian Salvator
thatlastking You like the rav4!
Am like the aventador!
Am in muh own lane,
You ain't in my categor'!
Am in a #HovLane 😛😛
2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

bitbrit44 Apparently we found the highway to heaven. #Texas #HOVlane #Whoopsiedaisy #endoftheroad 4d

» LOG IN to write comment.

glitter_lung So nice having the shithead running again. #HOVlane #onlywaytocommute 4d
  •   chupa_nah_brah Sweet! Lets ride when I get my piece of shit back here from Cali... 4d
  •   glitter_lung What the hell happened with that trip @chupa_nah_brah?!!! 4d
  •   chupa_nah_brah SOo much bullshit bruh... Too much to text. Best discussed over a beer. 4d
  •   glitter_lung Fuuuuuuuuck. But yeah beers are a go. Whenever bro. To bad we live so far out I'd invite you guys to come out to ghettos of Mormonville. Either way you're always welcome. 4d
  •   chupa_nah_brah Fo sho! 4d
  •   jecylinder Hey now! Mormonville isn't all that bad if your at our house! 4d

» LOG IN to write comment.

__ogxkid NO FLEX ZONE//



#HOVLANE GN IG•
6d
  •   _addh t b h . i missss u 2d

» LOG IN to write comment.

nathantylutki From one Barbie to the next-- "I am your leader, yes I am your leader. You're not a believer..." #minaj #barbie #hovlane #unapologeticbitch 1w

» LOG IN to write comment.

thestevenchase LA kids learn to carpool at an early age. #HOVlane #pmoney #cashdougie #farnsworthcompanymove 1w

» LOG IN to write comment.

izzzyx3 Brought #Vera & #Louis so I guess it's #HOVLane today! 1w

» LOG IN to write comment.

marinara881 First time driving with my #eztag . It is so freaking awesome to avoid all this damn #traffic after work #Ez-tag rules! #tolls#tollroad#hov#hovlane#tolllane#driving#avoidingtraffic#damntraffic#traffictime#hwy45north 2w
  •   cjnphotos Yep..... Even while living in New Orleans I've always had a Texas EZ tag on my cars :-) 2w
  •   cjnphotos Looks to me though like your in the Carpool Lane and not on an EZtag road. 2w
  •   marinara881 @cjnphotos does it work there? Or you used it only here? But sometimes even eztag doesn't work beltway 8 always congested in rush hour 😕 2w
  •   inf4life How did you live before?? Lol 2w
  •   marinara881 How the I know ? 2w
  •   marinara881 @cjnphotos works both ways - as hov it is free, if solo driver $2.50 fee 2w

» LOG IN to write comment.

Normal juscallmetee925

» LOG IN to write comment.