1,259 Posts

ainhotfmtganu Rindu tomey.. Jom sape2 yg dlm mood rindu jgk, meh sampaikan ucapang hangat awk2 brsama Ain dlm Hello Hot di #hotfmtganu

#Repost @tas7747
・・・
Hensem boy
Hensem girl
@ainhotfmtganu
2d

» LOG IN to write comment.

hotfmzoomerz Wowwwwww!! Tu diaaa wajah masyukkk sepanjang minggu ini.. Korang mmg awesome..!! $$$
Terima kasih uOls krn menjadi pendengar setia kami.. Terima kasih uols krn kejar mengejar bersama kami.. Uols mmg terbaeq!! Dan kpd yg X masyukk tuu, jgn lah sebekk ye, mungkin lain masa rezeki kalian pula.,#muacikeddd
#hotfm976
#zoomerztganu
#hotfmtganu
#masyuktganu2015
2d

» LOG IN to write comment.

nas_syaa Nim citer mse kejor #zoomer haritu, pemenang #MasyukSokmo tgh isi borang so kite org selfie welfie laa nasib awop awop zoomer ngan dj #HotFMTganu kite nim sporting abis sep wahi selfie jgk 2d

» LOG IN to write comment.

hotfmzoomerz Yuhuuu .. Wajah2 bertuah harini... Wajah2 Masyukkk...!! $$$
Tahniah abang2 seme...!!
Upss kpd hOk X masyukk lagii tuh, jgn cedeyh dehh., esOk masih ada...esOk masih berpeluang utk menang masyukk bohh!
Nantikan lintasan terpilih kami pd waktu yg terpilih,, stayy tunedd 105.0
#muacikedd
#zoomerztganu
#hotfmtganu
3d

» LOG IN to write comment.

hotfm976 #Repost @rafly_hotfm.
・・・
Ni cerita #masyuksokmo kena block terus kami!!! Memang terbaik la sek2 ganu kite ni.. Jgm lupa juga dalam #berehboh #jomkaroks RM1200 hari ni!! Semuanya di #hotfmtganu @hotfm976 3d

» LOG IN to write comment.

rafly_hotfm Ni cerita #masyuksokmo kena block terus kami!!! Memang terbaik la sek2 ganu kite ni.. Jgm lupa juga dalam #berehboh #jomkaroks RM1200 hari ni!! Semuanya di #hotfmtganu @hotfm976 4d

» LOG IN to write comment.

4d ena815
Normal Zalina Zakaria
ena815 Perayaan #harikoperasisekolah datang lagi... Jom Warga #komstar & bekas2 peljar komstar menjyakan program kali ini... Tqvm kpd staf #hotfmtganu @ainhotfmtganu @rafly_hotfm @el_hotfm yg tidak jemu2 bertandang ke komstar... Jasa & budi kalian akan di kenang selmanya Oleh anak2 komstar... 4d
  •   hazirah_hasan 30hb sy ad kat u cg..1hb baru sy balik ganu. dok leh join progrm nih, rindu kat sek dgn cg2 lain. Smoga berjaya program ni cg ^_^ 4d
  •   el_hotfm 🏼🏻🏻🏻🏻🏻🏻 4d
  •   ena815 Tq @hazirah_hasan... Insyaallah... @naimm_25 sedia membntu 3d

» LOG IN to write comment.

hotfm976 Ini cerita dari Lembah Klang. Untuk anda yg berada di Kelantan & Terengganu, terus dengarkan #HotFMKelate & #HotFMTganu dan kejar lintasan @hotfmzoomerz utk peluang menang RM300 dalam #MasyukSokmo.
・・・
Amacam,ada gaya Superhero tak? Nak tiket Avengers Age Of Ultron? Jumpa lokasi seterusnya di Citta Mall Ara Damansara 10.40am okay #instagengzoomerz #gengzoomerz #hotfmzoomerz #hotfm #muahciked 4d

» LOG IN to write comment.

hotfmzon Repost dari kak @rea_hotfm
#CeritaSemalam #MasyukSokmo
Tahniah kepada pemenang! Minggu ni minggu last doh. Jadi pakat kejor lagi arini ok! Mana tau rezeki arini boleh masyukkkkk #HotFMTganu
5d

» LOG IN to write comment.

rea_hotfm #CeritaSemalam #MasyukSokmo
Tahniah kepada pemenang! Minggu ni minggu last doh. Jadi pakat kejor lagi arini ok! Mana tau rezeki arini boleh masyukkkkk #HotFMTganu
5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

hotfm976 Teruskan dengarkan #HotFMTganu utk #MasyukSokmo.

#Repostdari @rafly_hotfm.
・・・
Tahniah kak zainun dari awal2 #masyuksokmo kejor naik motor hari ni baru ada rezeki dia ... Tak pernah putus asa cayokkk!!!! #hotfmtganu
6d

» LOG IN to write comment.

Normal Mohd Rafly Rahamat
rafly_hotfm Tahniah kak zainun dari awal2 #masyuksokmo kejor naik motor hari ni baru ada rezeki dia ... Tak pernah putus asa cayokkk!!!! #hotfmtganu 6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

farah_zaqqir92 pinjam bju #hotfmtganu skli.. 6d

» LOG IN to write comment.

el_hotfm | ba ba ba ba na na na | #dubsmash #HotFMTganu #video #instavideo | 6d

» LOG IN to write comment.

rea_hotfm #masyuksokmo #masyuksokmo
Terima kasih hok mana kejor malam ni. Dok menang cuba lagi esk neh ! Hehe. Tahniah Kak Aminah menang RM600!! Yeahhh #masyuksokmo #hotfmtganu
6d

» LOG IN to write comment.

airieazely Xdok rezeki lagi mlm nie..boleh bantal jer...huhuhu
@aiemanhashim @rea_hotfm
#hotfmtganu
#akukejor
#2kali
6d

» LOG IN to write comment.