109,462 Posts

farah_farizal #hati perempuan
#tibe pulak
#aaikkk
6min

» LOG IN to write comment.

atenkechixx Hahaha . . Parah suami mcm nie #selamat #malam #pemilik #hati 2h

» LOG IN to write comment.

fazninaabdmajid Ketika hati bersedih kita perlu untuk memilih. Pilihlah untuk senyum, walaupun kita memiliki sebab untuk muram. Pilihlah untuk bangkit walaupn kita telah jatuh dan malu.
Pilihlah untuk sabar dan redha walaupun kita ada alasan untuk kecewa.
Kerana ingatlah, Allah sentiasa bersama orang yang bersabar.
papun yang jadi pada kita, kena berpegang teguh dengan Allah.
Tida kiralah apa situasi dan keadaan kita. Sedih dengan Allah, gagal pun tetap dengan Allah, gembira juga dengan Allah. Jangan cepat putus asa.

#Hati part 2
3h

» LOG IN to write comment.

propolisnanoasli #Propolis Nano Brazilian GoodFit Aman untuk Ibu Hamil, Ibu Menyusui dan Anak-anak serta Bayi

1 Box isi 5 botol @ 6mL = IDR 550.000
(harga belum termasuk ongkos kirim)

ORDER NOW:
WA 0812 9926 9383
BBM 27B7 AB 3E

#vitamin #makanan #nutrisi #obat #propolismurah #propolisasli #propolisoriginal #ibu #propolisbrazilian #madu #hamil #ibuhamil #anak #bayi
#sakit #penyakit #penyakitan #pilek #batuk #keputihan #kista #kanker #radang #sehat #sehatalami #herbal #gizi #hati #ibumenyusui
3h

» LOG IN to write comment.

chanifamashuda Daka'un / cerdas, merupakan salah satu syarat dalam syair mencari ilmu. Seorang 'ilm seeker (muballigh) tentu harus mempunyai banyak wawasan agar ketika menyampaikan tidak kehabisan kata-kata. Apalagi di zaman yang hampir semua ro'yah nya sudah berpendidikan tinggi.
Seorang 'ilm seeker juga supaya mempunyai ide-ide cemerlang, kreatif, dan inovatif untuk perkembangan QHJ. Ketika musyawarah bisa memberikan ide-ide yang ajib, ketika jm nya bertanya atau meminta pendapat bisa memberikan solusi yang wah tentunya dengan bahasa yang pahit madu. Menjadi sandaran dan panutan untuk jm nya.
#art #drawingpen #drawing #draw #paint #love #ilmseeker #dalil #ayat #quran #hadits #haha #instagram #instajokam #instapict #cause #Alloh #jaga #hati #ink #on #paper #titiktemu_ #jokam
3h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Slumber Fauzzan Bebek
fauzzan_ Perubahan yang sangat exsotis yaitu #hobi_hobi dan juga #hati hati ★♡ 3h

» LOG IN to write comment.

Normal Fatiha Fatiha
f.fatiha Selamat malam #hati permpuan hmmm 3 hari tampa korang i miss you so mouch 4h

» LOG IN to write comment.

sandynindirwan76 Kemesaraan ini jangan lah cepat berlalu #my #love #cintahati #dua #hati 4h

» LOG IN to write comment.

nurliyanatajudin Insyaallah 1 ary nanti...
#hati perempuan#
#sapa jodohku#sapa imam ku#
4h

» LOG IN to write comment.

Normal Kimsha Enterprise
hakimsupremacy Temui kami di Shopaholic Fest nanti ya..jangan lupa..kami bagi screen protector pada harga RM7.00 and Tempered Glass pada Harga RM15-30..
Powerbank dr harga rm45-rm99
Cable dr Rm8-Rm30

#Repost @shopaholicfest
・・・
Assalamualaikum and hello semua!!Pada 25 & 26 April ni kami nak ajak korang semua utk ke Shopaholic Fest Pahang yang akan berlangsung di Dewan Sukpa Indera Mahkota Kuantan dari jam 10 pagi hinggalah 10 malam. Haaa..#TengkuZaril @SyarulRidzwan dan #Yuhanis @Mia.Ahmad #hati perempuan akan memeriahkan lagi festival ni..So..boleh lah korang2 semua berselfie bagai dengan artis jemputan kita yang comel tu..Lepas tuu kan.. Ada games best2 taw!!
Haaa.. tunggu apa lagi!!!Datang pada 25-26 April 2015 ni tau!!Save the date!!cepat2 booking booth sementara booth masih available... Bagi vendor2 yg berminat utk join boleh call/whatsapp 011-25691676 nadia

#hatiperempuan
#shopaholicfest
#syarulridzwan
#miaahmad
#shopaholicvendors
#vendorkuantan
#vendorpahang
#vendorterengganu
#vendorkelantan
#vendorpantaitimur
#vendormalaysia
#vendorboutiqueconcept
#onlinebisnes
#sayajual
#visitmyig
#lokalah
#bazaarmalaysia
5h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

theflleur By @shopaholicfest "Assalamualaikum and hello semua!!Pada 25 & 26 April ni kami nak ajak korang semua utk ke Shopaholic Fest Pahang yang akan berlangsung di Dewan Sukpa Indera Mahkota Kuantan dari jam 10 pagi hinggalah 10 malam. Haaa..#TengkuZaril @SyarulRidzwan dan #Yuhanis @Mia.Ahmad #hati perempuan akan memeriahkan lagi festival ni..So..boleh lah korang2 semua berselfie bagai dengan artis jemputan kita yang comel tu..Lepas tuu kan.. Ada games best2 taw!!
Haaa.. tunggu apa lagi!!!Datang pada 25-26 April 2015 ni tau!!Save the date!!cepat2 booking booth sementara booth masih available... Bagi vendor2 yg berminat utk join boleh call/whatsapp 011-25691676 nadia

#hatiperempuan
#shopaholicfest
#syarulridzwan
#miaahmad
#shopaholicvendors
#vendorkuantan
#vendorpahang
#vendorterengganu
#vendorkelantan
#vendorpantaitimur
#vendormalaysia
#vendorboutiqueconcept
#onlinebisnes
#sayajual
#visitmyig
#lokalah
#bazaarmalaysia" via @PhotoRepost_app
5h

» LOG IN to write comment.