1,528 Posts

Juno IT'S LIGHT AFTER EVERY TUNNEL
powder_watts Y'all seen us. I know yall did . Last night was a fuccin movie , I love my HGs & and HBs .. we just know how to show up and show out.. #GRAPEST #LILBOOSIE #OrangeCounty #watts #Compton #turntup #wesomeppls #hityoricky 2h

» LOG IN to write comment.

bunny_eyes "This is the most original video ever made!nobody has ever seen anything like this! It's the very first of its kind, truly one of the greatest achievements in cinematic history, This guy is going places!" - Quentin Tarentino #film #art #reservoirdogs <------ just made that up #itsthetruth #promise #lies #secrets #diaries #diahreeah #direstraights #markknopfler #iwantmymtv #therealworld #earth #moon #sun #galaxy #universe #omniverse #space #thatsittheresnothingleft @djjerrynice @traci_v #traciandjerome almost forgot #icecube #lethalinjection #compton #watts #grapest #nwa #maholla @Daveorwhatever 2d

» LOG IN to write comment.

Ludwig CHOLOVAGO WATTSLIFE 5150

» LOG IN to write comment.

bighomie_spook28 I made a real nigga #Promise to my #GrapeSt. F.O.O.L.I.E that by all means necessary we gone take the good with the #Bad. But remember we going to E.A.T no matter what #nigga just know we going together #Str8 like that. I got your back no matter what right or wrong on my #DeadHomies. I don't fcking play no #Games ️🏉 F.A.C.T.S 1w

» LOG IN to write comment.

Normal CHOLOVAGO WATTSLIFE 5150

» LOG IN to write comment.

deshawnhandal It's amazing to think that is the house I grew up in as a little boy on grape street riding my bike growing up playing outside with @mcisrow14 to the street turning into complete shit smh things really do change #grapeSt #ripkev #ripblackguy 4w

» LOG IN to write comment.

la_hood_strikeups Century and Graham #GrapeSt 4w
  •   bugzfoo SS WVG LS X3 running tha streetz ! 4w
  •   _gumkilla Fake St. Murder's 4w
  •   kmtgkangk Watts kmt lxgeekay 4w
  •   lakeers07 Wvg. Gang. ........getting. Money. .all. Day. 4w
  •   lakeers07 Dont. Got. Time. For. U bums ...gees. Upb hoes. Down 107. And. Street 4w
  •   bugzfoo Fk outta here kamote taggers ! KMTK 4w
  •   bago_watts Fake st nikka ain't about shit. SSWATTS KMT 97ST. 3w
  •   bugzfoo Fk out @bago_watts kamote loverZ go suck some kamotez among ya homos hahaha 6d

» LOG IN to write comment.

idgt_bitch112 S/o too mii fuccin ppo @gee_fuccn_n3ll @guttakeyc im happy yall came an seen a nigga!! Yall follow up tho mii good ppo tho #grapest #gutta #prm #moneyteam #mafiashit 4w

» LOG IN to write comment.

Normal la_hood_strikeups
la_hood_strikeups 107th to 105th and Grape #WVG #GrapeSt #WattsVarrioGrape 1mon
  •   kill_em_in_silence105 Fucc fakest on mafiiacrip @thatsallme4real 1mon
  •   dollarsighns Gk gk fkakes get smash to wine!! 1mon
  •   mr.downtown97 Havent heard of fudgetown in years 1mon
  •   lakeers07 Who. Ever. Want. It. ...we. Still. Posted. Up getting money. .. That's. Why. All. The. Blacks buy. Shit. From us. Drug fens ....still. On. Gr. U bums 1mon
  •   lakeers07 U. fools. On sum. Bum stuff. ....see. Me. In county. Jail. I'll. Smash. U guys. Back. To. Baby. Powder blues 1mon
  •   lakeers07 Gees. Up hoes. Down......107. Grape. St ....... 1mon
  •   bugzfoo That's right WVG GLS all day fk all tha leva ass enemigas 1mon
  •   kmtgkangk Fuk fakest aand ftmaggkots kmt gkangk both yall hood weak 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

grandyboi_rausta COOLIN WIT MY #GRAPEST HOMIE....WE OUT CHEA NIGGA #GRANDYGANG 1mon

» LOG IN to write comment.

devlopr One more #fabulous rental in the heart of #Manayunk just a block off #Mainstreet! 171 #GrapeSt 1bd/1ba unit available now with high ceilings and a gorgeous kitchen with granite counters and stainless appliances #RentInLuxury @themccannteam 2mon

» LOG IN to write comment.

la_hood_strikeups 105th/106th and Avalon #Q102 #EastCoastCrip #GrapeSt 2mon
  •   bugzfoo Ik can see you tha type tha run yo mounth too much Neva touch a strap Eck @sumdream87 fk outta here 1mon
  •   ctcboy95 On grape st q1o2 don't be out yall peace treat ass nigga tell hit man he going get that BMW truck flip over when the last time toast got at the grapes I know when the last time we pop yall on kloc @sumdream87 yall wall bangers I really be n yall h103d yall shit trash 1mon
  •   sumdream87 Nigga y'all the ones that peace treaty with niggas to go against the coast @ctcboy95 1mon
  •   ctcboy95 Lol @sumdream87 yall turn down baby loc 1mon
  •   aboutmyissuue 4@! 1mon
  •   fabbohuncho_prm Hoe ass shit 1mon
  •   factorymade_tk Toast...lol 2w
  •   pacific_poisiden EC VS EVERYBODY WE UP DO THE MATH 1d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.