849 Photos

jaymontas Let out probably the #girliest #scream ever when I saw this!!! So fuuuuckin excited! I don't think I #blinked once while watching the whole thing. #thewalkingdead #zombies #zombieapocalypse #season5 #littleasskicker #toohyped #amc #worldstarhiphop #oct12 #ifyoudontwatchthewalkingdeadyourafailure 12h
  •   jaymontas Oh no season 5 hasn't even come out yet. I've been waitng for so long. It won't be out for a while on netflix. You have to watch the trailer tho! @heartless_bossx3 12h
  •   heartless_bossx3 I see cuz ive been looking around to see if it started! I was literally getting mad. That show is official. And ok, I'll watch it now! Thank god u uploaded it cuz ill still be here wondering if itd airing or not. Lol 12h
  •   heartless_bossx3 If its* 12h
  •   heartless_bossx3 Can i see it on YouTube? 12h
  •   jaymontas I'm sure you can. Or just go on worldstar. I love world star. Brings out my ratchet side. Lmao 12h
  •   heartless_bossx3 Lmfai rachet side.. Lol 11h
  •   heartless_bossx3 Lmao* 11h

» LOG IN to write comment.

moostangkimi #girliest thing I have ever done... #eyelash #extensions 4d
  •   _bas_ Hahaha Annie just got those done too. 4d
  •   hyoungsta Limits you are so beautiful! 3d
  •   joshdrftr The lashes make you look younger. 2d

» LOG IN to write comment.

nyomiin Ông êii toyy biết ông thụ rồy không cần làm trò con bò đâuu :'>
#big_bro
#biggest
#girliest
4d

» LOG IN to write comment.

zarishzarishzarish The #girliest place on earth. #MoRoCo #pink #hearts #interiordesign #love #reflection #selfie haven't taken a selfie in a while #yorkville #toronto 4d

» LOG IN to write comment.

Valencia Root of Evil (Rafaelis)
atsarginis Yesterday
2AM you wasnt back home
So I thought you might pick up your phone. ×_×

#Girliest #Room #MyGirl
1w

» LOG IN to write comment.

ciaradxx #girliest I've had my nails # cream #sparkles #trying something new 2w

» LOG IN to write comment.

xnatalie_c Depressing #timehop reminder. Miss my car and driving #tigra#baby#girliest#car#ever 2w

» LOG IN to write comment.

  •   rivalgram Holy crap i didnt even realize this was taken hahahhaha 2w

» LOG IN to write comment.

xnatalie_c Life is about moments. Don't wait for them, create them 💭 #girliest#tattoo#evs#lifequotes 3w

» LOG IN to write comment.

3w doll213
Walden Nataly Esquivel
doll213 Your kids want ipads and phones mine wants a #skateboard. What did I get myself into. When she falls I feel it hurts me more than it hurts her #cutest #girliest #tomboy #pink 3w
  •   jtcampos18 Thats my girl :-) 3w
  •   closk8 Yeah she rocks welcome to the family skater hood 3w

» LOG IN to write comment.

per_son Before they get too chipped: the #girliest #nails you'll ever see on me. 4w
  •   semiryazhka Why does this remind me of Alt-J? 4w
  •   jbbell because triangles are their favorite shape. three points where two lines meet! 4w
  •   semiryazhka @jbbell well said 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal HappyGranny
happiestgranny Hey there #grandkids so yesterday was the #cutest and #girliest #holiday one could ever think of! #NationalPinkDay! I actually didn't know such existed but I couldn't be happier to #share it with you #lovelyladies ! Here's to all the #greatpinkthings: #lipsticks #bikinis #cosmopolitans #peonies #balloons #strawberryshakes & #flipflops. Toodles 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal J. Francine Tang
jeanfrancine #Girliest #nailart I've ever had :) 1mon

» LOG IN to write comment.

fifofafay for someone who never wear makeup, only in less than five (maybe?) special occasions like school plays, including a bloody zombie for halloween (#gohardorgohome) & absolutely shows no interest in dress up, doesn't care what to wear at all, #bracelet is my #girliest thingjust added 2 #beaded ones on my #tanned #wrist
.
.
.
.
#shashi #boho #jewels #summer #bracelets #bead #jewelry #accessories #armparty #blingbling #trendy #stacks #love #colors #colorful #rainbow #baubles #bijoux #hamsa #evileye #hindu #glittery #bohochic #braid
1mon

» LOG IN to write comment.