238 Posts

  •   kdubr6 I should've gone today... but I was doing homework instead :/ lol 3w
  •   n1mxer Mx all day every day 3w

» LOG IN to write comment.

Ludwig Vanessa BabyWheelies Garrison
vanessa_babywheelies Starting to love Flordia and love living 5 mintues away from the beach :)
#babywheelies #beach #beachbum
2mon

» LOG IN to write comment.

mzjojotran Went on most of the spinning rides at the Tet Festival because this homegirl insisted on going on them. I regret it... #tetfestival #lunarnewyears #ghettorides #itfeltlikeitwasgoingtobreak #smilingontheoutside #terrifiedontheinside #excusemewhileipuke 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

ovinasui Check out Loshandas new donk. Thing is sick @cfeulner lol #donkcars #ghettorides #v12 #astonmartin #dbs #activfilms 7mon

» LOG IN to write comment.

Normal Cars In The Bay Area

» LOG IN to write comment.

kir_hall87 I'm so glad we got to be a part of this boy's first fair experience. It wasn't too bad besides the throbbing headaches and turning stomaches. #ghettorides 9mon

» LOG IN to write comment.

383superbee How in the fuck is this still "cool" to do? Do these tards not realize that they look like morons, and that those wheels/rims cost more than the whole damn car?!? RAWR! Ok, rant over.
#ghetto #trashy #whywouldyoueven #idontgetit #whatisthisshit #carsofinstagram #carsonbigrims #sodumb #ghettorides #trashycars #rattycars #dodge #chevy #ford #pontiac #mercury #oldsmobile #buick
9mon
  •   carsinthepark I just saw one if these yesterday 9mon
  •   syncuda345 Lmao 9mon
  •   snowcrow Only liked your photo cause the rant! Hahaha 9mon
  •   mopar_aaron Haha I lived in the south you would see a box caprice, impala, etc on 28's and even bigger. That's the norm. Never liked the way it looked but it's funny to look at. 9mon
  •   mopar_aaron Especially in Florida @huskey89 I lived in Fort Lauderdale for a few years then moved to the acreage in Palm beach. 9mon
  •   tkeila Lmao!! 9mon
  •   s_aalali Mopars forever 9mon
  •   sc60t For each is own, you know..... @383superbee ... I love muscle too 6mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

9mon jackxx21
Normal Jacklyn Ortiz Garcia
jackxx21 Why do stores do this to parents.. #ghettorides #walmart #icantdeal 9mon

» LOG IN to write comment.

claudedhanraj #Twins #GoonSquad #GhettoRides
Also, my grass is greener than yours.
10mon

» LOG IN to write comment.