3,897 Posts

fizie_hotfm Selamat malam blako..semoga esok masih diberi kesempatan utk bernafas dibumi Allah ini..esok ambo start kijo doh..jupo esok diudara #amkrew #hotfm #gelaksakan #gelaksawan 1d

» LOG IN to write comment.

mazrul_mazimoutlet Anda ada masalah seperti dibawah ? jerawat
jeragat
blackhead
kulit tidak sekata
badan cepat letih
lebam bawah mata
rambut kusam muka tidak bermaya

Dah cuba pelbagai jenis supplement lain tapi tiada hasil yang memuaskan?? .
Beratus-ratus duit habis tapi masalah kulit muka tetap ada?? .
.
Berita BAIK untuk anda!! Kini anda boleh dapatkan Kombo MCP + IPCT dari saya (agen sah : AE80) pada harga HappyHour HargaRuntuh SpecialPrice !!! .
.
Jom cuba #MacoCollagenPeptide dan #IbuPutihCollagenTablet. Kolagen terbaru yang sangat halus,
sedap dan diserap 10X lebih cepat. Tak perlu pantang dan sesuai untuk #lelaki #wanita #preggymom !!!! .
.
Kombinasi yang terbaik dirumus khas dari #Korea. Molekul kolagen yang sangat halus memberi hasil berkali ganda efektif.. telah ramai yang mencuba dan mendapat positive feedback --> #MacoFeedback .
.
Jom beli set combo #MCP + #IPCT dengan harga paling murah !!!! PM for best price!! .
.
====
Info Maco+IPCT
==== .
Maco - serbuk perasa vanilla flurry (150gm)- untuk sehingga 2 bulan
IPCT - Tablet kunyah perasa coral blue milkshake (60biji)- untuk sebulan .
.
====
Bahan Aktif
==== Maco - Collagen Peptide, Elastin , PearlCoix, Perilla Extract, Moringa Extract,Vit C, Grape seed, Skyfruit Extract.
IPCT - Salmon Placenta, Alpha Arbutin, Tea Tree Oil,Astaxanthin,Glutathione,CoQ10, Maqui Berry, Ekstrak Anggur,Vit C. .
.
====
Ada KKM dan Halal (kilang muslim)
==== MCP - 030714/06/308
IPCT - 141114/11/086

Cara order;
1) SMS/ Whatsapp / WeChat 0172217551; ATAU
2) Add & message akaun facebook Effrul Mazim

#mazimbeauty
#mazimoutlet
#MentorLegend
#HargaStudent
#MLM2014
#cepatputih
#macocollagen
#teamElla
#bukitmertajam
#penang
#gelaksakan
1d

» LOG IN to write comment.

nashskyj First steamboat with owners Kiosk & suppliers Air...Bila kami makan, mmg mkan sepuasnya laaa...Thanks to Mr. A'Hou belanjew kami semua... #GelakSakan
#MakanSampaiPengsan
#CEOkiosk
#EndSemester
3d

» LOG IN to write comment.

Normal UPM MSc Horticulture's Victim
mazrul_mazimoutlet By @elfiraloy "Mahu give up? Baca Tip NO#3
.
.
1) Pada peringkat awal, awak bersungguh sungguh mahu dapat kulit yang flawless putih dan gebu
.
2) kemudian, di pertengahan jalan , produk yang diambil.. ( tiada tindak balas )
.
3) awak dah penat cuba macam macam produk , dan mahu mengaku kalah?
.
Jika pernah rasa begini, maka awak perlukan penyelesaiannya.
.
YA, untuk awak yang dah putus asa, saya ada penyelesaian terakhir untuk awak cuba!! #macocollagenpeptide, 100% pure kolagen dan menjadi buah mulut artis tempatan malaysia chacha maembong, eyka farhana, zarynn min, amar asyraf , khaty azean, qiesya, shasa al khred dan menjadi trending dalam #macotestimoni #macofeedback. Produk HALAL dan ada KKM." .
.
#Harga #HappyHour + #YearEndSale + FreePostage jadi kena PM Segera!!! .
.
Cara order;
1) Whatsapp / WeChat / SMS 0172217551 ; atau
2) Add & message akaun facebook Effrul Mazim

#chachamaembong
#eykafarhana
#amarasyraf
#MLM2014
#HargaStudent
#MentorLegend
#CepatPutih
#ipcd
#BVRCOLLAGEN
#aurawhite
#IPCT
#MCP
#penang
#selangor
#bukitmertajam
#gelaksakan
#UPM
#KOLEJSERUMPUN
3d

» LOG IN to write comment.

wesleywella #tagsforlikes #tagforlike #ig_malaysia #gf_malaysia #malaysia #visitmaysia2014 #whatever #haha #villagepeople #urbanpeople #JustMyTwoCents #vsco #vscocam #vscodaily #vscomalaysia #ig_malaysiabest #kawutekkacak #my_genggua #genggua #igaddict #gelaksakan #instaparadise #christmasdeco #christmas #nusentral #klsentral walking around searching for food and i saw this beautiful deco of christmas at NU sentral, kuala lumpur... Time goes so fast till we didn't realized that things happen and make me more matured and getting older... Huhu 4d

» LOG IN to write comment.

meenmilionaire Layan amran tengah malam #hantubonceng @zizanrazak869 @taiyuddinbakar layan sgt boleh gelak malam2..hidup filem malaysia
#gelaksakan
#lepakking
#milopanas
4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

ayimdanielros With bdk gigi 2 batang...
Muchuk2 muhammad fahim raziq aka tanje...
#8months #gelaksakan #lepak2 #dominospizza
#muar #johor
5d

» LOG IN to write comment.

azilahabmajid By @superhero_a.m "Cuba jangan gelak.. #Repost @fizie_hotfm
・・・
Hahahahah..punchline dimana mana..hahahahaha #pocongpalingrareabadini #gelaksawan #gelaksakan" via @PhotoRepost_app
5d

» LOG IN to write comment.

superhero_a.m Cuba jangan gelak.. #Repost @fizie_hotfm
・・・
Hahahahah..punchline dimana mana..hahahahaha #pocongpalingrareabadini #gelaksawan #gelaksakan
5d

» LOG IN to write comment.

port_dance #Repost @fizie_hotfm
・・・
Hahahahah..punchline dimana mana..hahahahaha #pocongpalingrareabadini #gelaksawan #gelaksakan
5d

» LOG IN to write comment.

fizie_hotfm Hahahahah..punchline dimana mana..hahahahaha #pocongpalingrareabadini #gelaksawan #gelaksakan 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

ayon_freeee Bila budak IM da msok librart ni la jdi nye.. awal2 sem masok da full dek assignment.. hahaha.. #studentlife #UiTM #gelaksakan 1w

» LOG IN to write comment.

Normal UPM MSc Horticulture's Victim
mazrul_mazimoutlet Dianz Vitamin C & E + Whitening Collagen .
.
[ SESUAI UNTUK IBU MENGANDUNG & MENYUSUKAN ANAK ]

#dianzvitaminc produk #dianpixy dijamin #halal & ada kelulusan KKM .
.

1. Untuk mencerahkan kulit
2. Untunk mengurangkan dan menghapuskan parut jerawat dan jeragat
3. Untuk membantu pertumbuhan sel kulit baru
4. Untuk merawat masalah kulit seperti jerawat dan jeragat
.
. sesuai untuk lelaki & perempuan seawal usia 16 tahun
sesuai untuk #ibumengandung sesuai untuk #breastfeeding mummy
sesuai untuk mereka yg #resdung & #alergi seafood

JOM miliki kulit yang licin cerah berseri & bebas dari masalah kulit dengan #dianz #vitaminc
.
. **6000mg whitening collagen
**berperisa berry sweet sour dan chewable...sedapppp

#Harga #HappyHour + #YearEndSale + FreePostage PM Segera!!! .
.
Cara order;
1) Whatsapp / WeChat / SMS 0172217551 ; atau
2) Add & message akaun facebook Effrul Mazim

#cepatputih
#Jalor
#Virus
#Sepahtu
#aaisyahdhiarana
#HargaStudent
#MLM2014
#MentorLegend
#teamajai
#penang
#selangor
#bukitmertajam
#penang
#gelaksakan
#mediaprima
1w

» LOG IN to write comment.

danawanda Tengok ni! Dah macam colors of #ranggoli ke apa tah! Like #warzone survivor with all limbs attached and brain fcked! I hetchuuu #lifeincolor #comot bangat #anaporingge betul lah korang nih! #Hancur hahhahahhahah #DWP14 #DVBBS was freaking awesome #blasterjaxx too! Great nite! Will do it again with perhaps wearing a #raincoat???? 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.