5,676 Posts

lil_tat_mama Eventually I will finish this but I have to remember to bring my prismacolor pens to work. Ugh #fuckinup! 14h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

obey_jenni_bruhh If I can't be a good example, than u best believe I'll be a terrific warning
#fuckinup #whatevertho #itscool #fuckit #messyhairdontcare #tattoos #verylittle #moretocome
2d

» LOG IN to write comment.

eddie305bang Some chicks talk shit about each other act friendly when they together but deep down inside saying i hate this biatch lol. So ladies if they talked shit about u before that means they dont really like yo ass... #Getyourmindright #femalesthesedays #femalesbelike #bitchesbelike #niggasbelike #youfuckinup #fuckinup #bruh #byefelicia #lmao #instafunny ... 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

_iron.todd_ DAYUM 5d

» LOG IN to write comment.

idk_why_he I don't be tryna fuck up. I just make mistakes 😑😑 #trynagetright#yesican#niggasbelike#fuckinup #ineedhelp#canuhelpmehelpmyself 5d

» LOG IN to write comment.

greygoosepapi #Lmfaooooo ahhhhhh wasn't so slick there Sha.... #fuckinUp 6d

» LOG IN to write comment.

Normal I S A A C • E S Q U I B E L
exotic.kingss And she gets put away till friday #fuckinup #whattintofficer #tbh 1w
  •   al3jandro___ Tbh: you my nigga lastnight was sick af 😈 1w

» LOG IN to write comment.