3,253 Posts

neslihanna_ Bugunku Play off FBUlker- GSLivHospital derbi oncesi ev sahibi Gs'nin sahasi onunde Sertac, Nes ve Efes'ten Dogus Balbay'in hatira pozu:p Sertac'in yuz guluyor cunku Nes'i bilet yok diye kandirdi -.- Nes de o yuzden suratsiz. Bi Fb'li olarak yine de sahada izlemek istedim maci yuzlerce gs'li taraftarin arasinda. 11h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

dextermeytoo Elde kaldi #fbulker ...... Yaziklar olsun futbol subesine .... #artikistifa 4d

» LOG IN to write comment.

minesss @sonatc ın beni minnak gösteren müthiş teknolojik kamerasından #fbulker #gslivhospital maçı öncesi @patricyoung4 Play off lar başlasın 4d
  •   aayycacaca :)) 4d
  •   zeppps Kanka play offlarda artik ben de varim! @minesss 4d
  •   atillalper Herzamanki gibi şahanesiniz 4d
  •   minesss @zeppps zaten bişey eksik hep salonlarda rnb calarken kalkıp oynayacak kimsem yok geeel 3d
  •   sedo_dedo Bende eşlik edebilirim bebeğim sana 3d
  •   minesss Ooo sahnelerin güzeli @sedo_dedo burnumda tüttün kız 3d
  •   sedo_dedo Sende beniimm aybaşı bir günün benim bebek ayarla müsait zamanını söyle görüşelim çok özledim konuşacak çok şey birikti 3d

» LOG IN to write comment.

5d fbeks
Sierra Berkay Şerifoğlu

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.