21,451 Posts

mawalkerjr HB friends....this dirt bag is stealing UPS envelopes that have new credit cards. Keep an eye out for the suspect vehicle.... it's a white dodge neon. Perfect scum bag car. Wanted dead or alive! #thieves #dirtbags #scum #deadman #robbery 2h

» LOG IN to write comment.

Normal DIRTBAGS Motorcycle club
dirtbagsmc It's goin down like yo babymomma on the weekend.. #bikenite #dirtbags everyone welcome to come and have a great time 2h

» LOG IN to write comment.

dirtbagclimbers Where is everyone headed to for this long weekend coming up!? @br4zzz at Rumbling Bald. 4h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

tycshea Missing these butt sniffers. #collegeprobs #dirtbags #lovelyfriendsofmine 13h
  •   paigenicolelewis Aw Tyc!! I miss you soooooo much you little turd! I hope your first days of class are just swell! I hope I see you this weekend @tycshea 13h
  •   tycshea Same to you boss lady;) well I'm not about to miss telling you happy 21st! ♡ @paigenicolelewis 13h
  •   bayleejade :) Tyece! Miss you too:) I can't wait to see you guys! 6h
  •   tycshea I can't wait either! 4h

» LOG IN to write comment.

bnavvvy Lurking , last night in NY #citythatneversleeps #dirtbags @kiade_huston 15h

» LOG IN to write comment.

sweet_girl_pinks She was a bad bichhh! Gaah I miss her. Damn the mf that stole her, #DirtBags! I don't understand why people got to steal others peoples pets, like have y'all ever heard of working and BUYING your own shit?!! Anyways I miss my cute little Magic <3 Bless her wherever shes at. #Pitbull #LoveMyPit #MyPet #Missing 16h

» LOG IN to write comment.

xnatchx Girls will be girls! #mess #moremess #dirtbags 16h

» LOG IN to write comment.

gkfrombk This is what is written at the teller window at a bank in Flatbush. #Gangsta #Skittlez #Dirtbags 18h

» LOG IN to write comment.

lizsag Sign I made above toilet in men's room at work. #slobs #piss #dirtbags #sickofit 18h
  •   rivera856 Thats cray cray crazay lol grown ass men 15h
  •   booka_dukes Lmfaoo LIZZ I'm so mad you didn't tell me about this ahahahah love you 15h
  •   lizsag Love u ladies. I'm gonna leave my dirty pads on their toilet next time my friend visits. 9h

» LOG IN to write comment.

calebaaronwood So grateful and proud to be here! #CSULB #dirtbags #niners #gobeach 20h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.