45,829 Posts

Normal ☆Korinne アニメ♡
liketotallykennie ♡(つ∀-)○Good morning everyone○ #anime #anzufutaba #goodmorning #ohayo #otaku #EVERYTHING #allnighter #derp #derping #idk #weirdness #random #herpderp #majestic #dontjudge #fabulous #sparkle #Bootyful #beautiful #staybeautiful #stayfabulous #idk #hi #hashtag #okie #byebye ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 4h

» LOG IN to write comment.

jessieeelin Best haircut ever!! 🏻#freshcut #hehehe #sonice #teehee #derping 9h

» LOG IN to write comment.

emo.bvb Fun day with @camvn4
Thank you very much hun... Por escucharme y enterderme y aconsejarme y distraerme y por estar ahi para mi. You're incredible and wonderful and it is always fun to be around you! I can't wait to see you again!

#emo #scene #scenegirl #emogirl #scenegirls #emogirls #scenekids #emoteens #emokids #sceneteens #scenehair #emohair #bands #bandslover #rockmusic #metal #alternative #punkrock #music #dayout #girls #derp #derping #piercings #tattoos #friends #friendship #friday #tgif
11h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

liketotallykennie (*´ω`)o【Good night everyone♪】o #goodnight #love #oyasumi #derp #derping #herpderp #galaxy #Kawaii #adorable #cuteness #beautiful #Bootyful #fabulous #sparkle #staybeautiful #otaku #EVERYTHING #majestic #dontjudge #loveit #stayfabulous #okie #byebye ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 13h

» LOG IN to write comment.

suicidesportif Got a nice little cyclocross practice course in my backyard. Sand pit, off cambers, hills for running up, trees to slalom around, stairs to dismount... just gotta get my dismounts and remounts down... #crossiscoming #crosstraining #cx #cxtraining #derping 13h

» LOG IN to write comment.

henekunya Okay so we're on our friend's birthday party, it's 3:30am and we just ventured out to the playground to derp around xD probably woke some people up or at least annoyed them... mission accomplished! 8D
#derping #bbf #fun #birthdayparty
13h

» LOG IN to write comment.

liketotallykennie 1. I have two on my knee and some on my head :p
2. Nope
3. I don't have one at the moment^^;
4. Yea
5. Hmmm... Coke
6. I don't have one XD
7. @daddyeruri @kamecchin @nakacchii @meow_says_hi_5 @_nabihaahmed_
8. Heck No
9. Bruh No
10. To become an Anime/Manga Artist
11. Yeah
12. About a month or week ago
13. Pastel Purple
14. 5'8
15. July 12th
16. Blueish green
17. Originally blond but now its like a Redish Purple
18. I love alot of things X3
19. Anime, YouTube, and sleeping XD
20. I love my family XDDD lol
21. Hug
22. Kennie
23. [ Chill ] BECOME x NoMBe - Miss Mirage
24. Linkin Park
25. Commercials XD idk
26. My Family and friends
27. I almost drowned :(
28. Nah
29. I have to many
30. Drawing^^
31. My mom♡
32. Yes My Grandmother and the best dog ever :(
33. Yeah
34. Umm didn't we do this question on # 6..?
35. Sometimes
#questions #facts #idk #bored #me #hi #derp #derping #herpderp #geek #otaku #EVERYTHING #love #fabulous #beautiful #Bootyful #dontjudge #majestic #okie #byebye ♡♡♡♡♡♡♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
16h

» LOG IN to write comment.

creepin4life Makeup is art 18h

» LOG IN to write comment.

liketotallykennie lmao #anime #attackontitan #levi #short #lmao #lol #weirdness #random #otaku #EVERYTHING #derp #derping #bored #hi #herpderp #Bootyful #beautiful #fabulous #sparkle #staybeautiful #dontjudge #majestic #awesome #funny #idek #helpme #lololol #okie #imdone #byebye ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ -I'm done- 18h

» LOG IN to write comment.

liketotallykennie ☆Whenever I watch this it reminds me that Naruto is ending *le cries* #QOTD Who's Your guys favorite Naruto Character? -Mines Kakashi-♡ #anime #narutouzumaki #naruto #narutoshippuuden #ramen #sad #ending#why #cantcope #otaku #EVERYTHING #derp #derping #love #hi #herpderp #hashtag #Bootyful #beautiful #fabulous #sparkle #staybeautiful #dontjudge #majestic #okie #byebye ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 19h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

radbryanzionlion My chunko Zorro is chilling in the living room with me! He's going to the vet soon for a full checkup- don't worry his head isn't down it's perched up- but the carpet makes it look like that.. He's worn out from darting everywhere! Out of the night, when the full moon is bright,
Comes the horseman known as Zorro.
This bold renegade carves a Z with his blade,
A Z that stands for Zorro.
#chegg#chew#bunny#rabbit#pet#puff#zorro#missmurderer#AFI#cute#fuzzball#books#sleeping#whitegirlwasted#petme#derping
1d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.