10,991 Posts

Normal Amber
some_buddie This game with the mother and fiancé. #deerintheheadlights #soundslegit 1h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Mia Julianna
quetzals_ I was practicing my deer look. Totally cleaning my room. Thanks again to @brunetti_eva who is queen with the makeup. #deermakeup #deerlook #deerintheheadlights 4h

» LOG IN to write comment.

sersydthegreat My deer friends #deerintheheadlights 10h

» LOG IN to write comment.

mhage372 Throwback! Hahaha! Sorry, I had to! Lol @ajhage_s197 #deerintheheadlights 13h

» LOG IN to write comment.

mynameisskhan We are officially adults and today is our last breakfast date for a long time. I love you. I'm so happy that we graduated but so sad to be leaving you. I can't wait until August when we move in together. #breakfast #heateeverything #deerintheheadlights 16h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   fucking_feminist You aaaare omg 2d
  •   mintmintreid @fucking_feminist Yay! Thank you! 2d
  •   nics.pics R U wearing make-up? Cuz it doesn't look like it. You do look pretty! I prefer minimalism when it comes to many things, including makeup. 2d
  •   mintmintreid Thank you!! 😙 I'm wearing a little mascara, but that's it. I usually don't wear a lot! 2d
  •   nics.pics Well then I think you are prettiest without makeup + a little mascara. 2d

» LOG IN to write comment.

1d usnaps
Normal Usnaps.com

» LOG IN to write comment.

bunks26 #tbt #deerintheheadlights#donezo just a bother night gone wrong lol 1d

» LOG IN to write comment.

jeffalderson #tbt to this, the only photo I have left from the after party when the sox won the AL East in '13. #lackey #bostonstrong #deerintheheadlights 1d

» LOG IN to write comment.

sdkwiatkowski #Deerintheheadlights #christmas2014 Gave his biggest goof grin after Santa gave him a candy cane 2d

» LOG IN to write comment.

  •   steelerjohn Did you win the ugly sweater contest??.. Haha jk 2d
  •   steph0ney2 @steelerjohn 'haters gonna hate!' I was totally rocking it at work today helping clients who come in for a workshop !!!!! Lol 2d

» LOG IN to write comment.

dieseldemonf350 If you're single, focus on being a better you instead of looking for someone better than your ex. A better you will attract a better next #SelfiesCauseICan #ComeAtMeSlut #YouWouldntLikeIt #DeerInTheHeadlights #idh8metoo #YoBitch #CantEven #HashtagQueen #GirlsWithPiercings #MermaidStatus 2d

» LOG IN to write comment.