3,803 Posts

» LOG IN to write comment.

3d natxcz
Normal nat conejo-zuniga
  •   floqker :) 3d
  •   cestxshar a mi tambien me salio y casi lloro, mi Leeyum me extrañaba cositooooo 2d

» LOG IN to write comment.

super1dluver restarting my date 1D app .. its an app where u basically date 1D lol who should i pick i cant decide lol #date1d #onedirection #harrystyles #louistomlinson #liampayne #niallhoran #zaynmalik #app #appleapp 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

call_of_directioners Requested by @batonmom1 I hope you enjoy it this time it doesn't have too many details cuz my internet is crushing -.- so I hope you still like it -Miley

My charger just broke and I don't have that much of battery. So I'll try to use less my iPod so it won't turn off. I'll be like this till my mom wants to buy me a new charger .-. I'll try to post more tho #onedirection#amusement#harrystyles#harry#directioners#1dfamily#1direction#1d#liampayne#liam#louistomlinson#louis#zaynmalik#zayn#niallhoran#niall#cute#outfit#date1D#date#fun#park#simple
2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

hazza_horan_45 Only took me like 5 years to finally get a perfect score on this sandwich game
#MostPointlessAccomplishment #Date1D #onedirection #onedirectionfunny #harrystyles (he's my boyfriend) #niallhoran #louistomlinson #liampayne #zaynmalik
1mon

» LOG IN to write comment.

kittykatkaitlin1 Weird app ever! I'm going to do a whats on mah ipad video soon #yt #cool #not #d1d #1d #dating #date1d #nonmsp #retarded #byefornowwhiskers 2mon

» LOG IN to write comment.

_ana_1d Oh yeah, we are married #date1d 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal its not just a silly band...

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

serenaxstagram for those of you that didn't know, harry and I are dating now bye (sorry steph) (Louis broke up with me)
(I still ship stha(p)) #100happydays #day30
4mon

» LOG IN to write comment.

mikhaela0201 I named our pet kitten, (Mine and Harry's kitten) Olaf. ;)
#Olafmylove #Date1D #Harela #KITTEN
4mon

» LOG IN to write comment.

  •   vkeelawr Hahahhaahhaahhaahha 4mon
  •   katiebird85 Now why don't they create a real life app like that? #thetruth #girlsbedumb 4mon
  •   meganmarr_ @katiebird85 ugh wouldn't that be amazing! 4mon
  •   meganmarr_ @vkeelawr woah that was completely unnecessary 4mon
  •   katiebird85 We should make this. So when he hasn't replied to you Msgs or sends really vague replies it gives you the goodbye option and depleted his number, txt and call history, fb and IG account and blocks ur access to stalking.....we are so onto something 4mon

» LOG IN to write comment.

5mon infiniallx
Normal ~XxNiallerxX~
infiniallx Man. Theres definately not much to do when you're already married. We really rushed into things. 5mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.