103,324 Posts

euphoricdepression My friends don't care enough to call but vodka is practically screaming my name <3 #party #vodka #cripple #forgetitall #makenewfriends #selfie 10min

» LOG IN to write comment.

42min gingie_xo
Video ᏦᎥᎪᏁᎪ mᎬᏒᏒᎥmᎪᏁ
gingie_xo 'Gowan you cripple' ft. Neil Greene #ha #cripple #yournicekaitlin #sofunny #wow #thosecrutchesthough 42min

» LOG IN to write comment.

jess_thegymjunkie Starting to pick up the old drawing again seeings I have so much spare time as a #cripple. First experiment... #therat #bindi #dogs #sketch #drawing #art #artyfarty #beentoolong #oldhobby 49min

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

jessie_ball_z Life without wisdom teeth. #cripple #nosharpmolers #yay #dork #cute 7h

» LOG IN to write comment.

alexandra_067 I'm on crutches yay😑 8h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

jtom2k Hope this fixes my ankle. Nothing serious just some pain in my left ankle on my left foot. Wasn't even running and it feels like there is a knife in it every step I take. Someone kik me Jtom2k I'm bored. #pissed #sore #annoyed #cripple #bored 10h

» LOG IN to write comment.

izzybizzybro Haha have to use crutches now how lovely #dumbass#fail#cripple#hatemyself#bloodymess#slow 10h

» LOG IN to write comment.

Normal WOLVES UNITED
gothic_wolf I challenge anyone willing to not use they're legs for a day to see how a cripple feels #cripple 10h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

12h amylhunt
X-Pro II Amy Louise Hunt
amylhunt #flashbackfriday - I cannot stop laughing! Maybe we should bring the neck brace back? Hahaha at least he's still super duper handsome yes, even in neck brace he's handsome! #iloveyou #cripple #fbf 12h

» LOG IN to write comment.

bonita.__ Me and this fool wearing football jersey #3#43#cripple 14h

» LOG IN to write comment.

14h vannagee_
Normal šävãñńå łęē gràÿ
vannagee_ Sorry I wasn't on for forever lol I lost my iPod in my couch...
But I found this hilarious! #tfios #thefaultinourstars #augustuswaters #augustus #lego #leg #noleg #cripple #haha #lmao #funny #l4l #likeforlike #followme #ipod #lost #couch
14h

» LOG IN to write comment.