18,916 Posts

wetsbakisme Meanwhile in South Padre....... #crackedout
#aluminumpipe #beachlife goodtimes...... @warnuts
3h
  •   warnuts How do you like it besides the random crack pipes? 3h

» LOG IN to write comment.

ealylattouf Aww man, festival season is over awwww man awwwwwwwww awwwwwwwww #basicwhitegirls #crackedout #halfthegirlswere15 6h

» LOG IN to write comment.

cupcake_coley I love it when the new guy gives me a TRENTA instead of a VENTI...FO FREE!!!
#lovebeingagirl #trenta #starbucks #caffinecoley #itsgonnabeagoodnight #crackedout #ihaveaproblem #greencoffee #addicted
7h

» LOG IN to write comment.

gina__esposito This is what friendship and dreams are made of. #nofilter #chickenfacial #crackedout 24h

» LOG IN to write comment.

Lark Britknee Nicole Gonzales

» LOG IN to write comment.

samanthateee I am definitely not a morning person, but I already knew that, 5 shots of expresso....... HEYYYYYY-LLLLLOOOOO #CrackedOut #FlowersAndOlive #Hydrangeas #WeddingSeason 2d
  •   samanthateee @angelaboutdara I left about 15 minutes ago! Hope you had a good birthday @lynnkle I do too! I don't come as much as I'd like to. Hope you're packing already! Moving day is in 3 days!🏻 2d
  •   lynnkle I went there before my wedding to check it out. Love it !! I wanna go out there again all the time but I can never wake up that early to go haha. @samanthateee ekkkkk I know ! It actually got changed to Monday . Make sure u stop by to hang out w me once I'm moved in 2d
  •   samanthateee @lynnkle yes! I am usually here for my orders. Aside from hustlin' homes, my 8-5 from home, vape shop, I'll take floral orders I've been wanting to take Sally, so on my next order, let's. 2d
  •   lynnkle Seriously. Can i wife u ? Lol. Always hustlin. Love it ! Yes ! Let's! That's gonna be so fun. We can hit up the stores too and bargain shop haha 2d
  •   samanthateee @lynnkle if you're free come over my parents! I told @__sallykim to bring ya 2d
  •   lynnkle When , today ? @samanthateee 2d
  •   _r0lee 2d
  •   samanthateee @lynnkle yess! 1d

» LOG IN to write comment.

mallifromcali I never take #preworkout and I took an extra strong kind made for guys tonight and now I'm losing my shit but I did get the most insane #pump. PS- focusing enough to write this was such a challenge. #tgif #crackedout #neveragain #caffeinesensitive #shoulders #delts #muscle #girlswithmuscle #trainhard #workhard #nomorehashtags #needadrink #imfreakinoutman #okbye 2d
  •   bon_bonxo OMG good luck sleeping tonight!! Whenever I take preworkout at night I cannot sleep until the weeeeeee hours of the morn! 2d
  •   mallifromcali Ugh @bon_bonxo I think that might happen to me tonight! I drank this shit at like 6:45 and my heart is stilllllllll racing. I can't even eat dinner! Wtf! 2d
  •   bon_bonxo Did U take a FULL scoop!?! I can only do half!!! Shit is terrible lol! 2d
  •   rooi8004 Hahaha! Oh man, I totally know the feeling! I felt half way drunk when I took a pre work out pill, but my workouts are much more intense! 2d
  •   mallifromcali I took a full scoop 😦 been dieting and the raspberry lemonade flavor tasted soooo good! Lol. Didn't mean to drink it all! @bon_bonxo 2d

» LOG IN to write comment.

Normal Red Fir

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

coolbeardbro When you've already started drinking your pre-workout and someone adds you to a meeting that's going to take place in 15 minutes.
#TheShitsAboutKickIn #WhoInvitedCracky #PreWorkoutGotMeLikeMmmmmm #CrackedOut #CokedOut
3d

» LOG IN to write comment.

iamwellgroomed This is exactly how I feel when I drink coffee...! #crackedout 3d

» LOG IN to write comment.

dd_rick Tired but this damn #preworkout has me going like the #energizerbunny feeling all #crackedout... Lol 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.