2,377 Posts

danielle_elizabeth825 Caught red handed. #candyfiend 6d

» LOG IN to write comment.

dhurst01 I somehow managed to get the most mangled bag of Swedish Fish I've ever seen. On the plus side, Ive still got a bag of #swedishfish. #stillok, #candyfiend, #toooldforthisshit, #yum 1w

» LOG IN to write comment.

  •   nora_beard @tricie513 are those prunes at the bottom? Lol. Prunes and candy. Awkward combination. 1w
  •   tricie513 Haha @nora_beard that's the candy bag. You never had Hi-Chew?!? 1w
  •   nora_beard @tricie513 Nope never even heard of it. Okay well in my defense those look like prunes at the bottom. Hehe. ;) 1w

» LOG IN to write comment.

Normal Jessica Carruth BS, BSN RN
jess_npcfbb The #hottamales Bandit struck again, I see. These were on my desk following med pass. Hmmmm. whoever you are... I WILL find you and kick your butt! #sabotage #saoboteur #candyfiend #npccompetitor #bodybuildingnurse #RN #healthynurse #nurse #grind #bodybuilder #fitnurse #fitchick #buffchick #fitchickissues #femaleathlete #femalebodybuilding #shelifts 1w
  •   chrish77121985 never heard that one before 1w
  •   jess_npcfbb @chrish77121985 seriously??? Lol!! 1w
  •   chrish77121985 I swear 1w
  •   jess_npcfbb @chrish77121985 ok well the word dingey is uses for a small oar propelled boat in East Indies, and the word I used "dingy" actually means dark and gloomy. But the slang term means ditzey, think how people describe blondes. It has nothing to do with intelligence. Imagine the characters Sandra Bullock plays- she is usually smart but does the funniest shit unintentionally. 1w
  •   chrish77121985 I always learn something from you! 1w
  •   jess_npcfbb @chrish77121985 I love when people tell me that I am so much more than just a mere woman... I got smarts, Mr! 1w
  •   chrish77121985 Super intelligent! So much to the person that you are 1w

» LOG IN to write comment.

Rise Kayley Evelyn Aylesworth
kayleyayley I need to start some hobbies up again. #selfhelpbooks #candyfiend 2w

» LOG IN to write comment.

  •   qmc720 Still no Now N Laters? These people lived in the suburbs! You have to have apple Now N Laters! They one the original flavors. No apple Bugs Daddy bubble gum either! SMH! LOL! 1w

» LOG IN to write comment.

  •   qmc720 I see no Now N Laters! Plus those 3 pink wrapped Reesie cups ain't scrawberry! 1w

» LOG IN to write comment.

Valencia Kayla Stitt

» LOG IN to write comment.

just_callme_deja Man @danyeezyyy i saw this the other day and was like hell yea this is be all day! #candylover 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Dj Sonny B

» LOG IN to write comment.

como.chingas My mission in life..get kids on the #smoothietrain (he thinks its chocolate) poor lil #candyfiend 2w

» LOG IN to write comment.

  •   _daintydigitspolish You didn't stand a chance, huh?! 2w
  •   moonstar420 @_daintydigitspolish I managed to get an already chewed piece of gum bc she wanted to move on to the next one! Lol!! Thanks for throwing those in! I can't wait to get some good pics and swatch these babies! 2w
  •   _daintydigitspolish Dang, she hit you with the "A-B-C gum"?! Not cool at all! I hope it distracted her long enough for you to open your polishes! 2w
  •   freetobekids 2w

» LOG IN to write comment.

krunci86 Maaay have gotten a little carried away 😬#bulkbarn#sale#sugaroverload#candyfiend 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Malek Rashod Clifton
_lecious Grand Total: $23.08 #snackmob #munchies #candyfiend 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.