25,314 Posts

Normal SYAMSIR SUDIRMAN
begdeuter_chillmodern = = #TestimoNi = =
.
.
Antara TestimoNi bulan Januari 2015
.
.
#TestimoniJanuari #testimonideuter #MIV #deutervietnam #deutermalaysia #deutermurah #karrimor #karrimormalaysia #beg #usmpenang #bukitbendera #klia2 #Johor #chill #chillmodern
.
.
Sebarang prtnyan boleh komen dkt pic, wsap ke 013-3214211 ( chiLL )
2min

» LOG IN to write comment.

norashikinfathullah Abang, nampak dak?
Kimi semangat nak teropong.
Merenung masa depan.
Khusyuk tengok permandangan
#bukitbendera
3h

» LOG IN to write comment.

norashikinfathullah Cantik sangat permandangan dari atas Buki Bendera sambil angin beriup sepoi2. Komtar pun cek nampak.
#bukitbendera
3h

» LOG IN to write comment.

norashikinfathullah Tika: Kakak tolong ambil gambar adik kat pasu tu sat.
Ekin: Hahahahaha, tu bukan pasu la adik, tu tumbuhan, periuk kera.

#periukkera #bukitbendera #ilovepenanghill
3h

» LOG IN to write comment.

norashikinfathullah Abang cakap, abang tak nak senyum. Ok abang. Ni bangku v-shape macam kat Seoul Tower tapi warna hitam.
#bukitbendera #fathullahnorashikin #dating
3h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

norashikinfathullah Abang Fath, Kimi dah ready nak terbang. Tolong pasang api kat belakang Haikal.
#meriam #bukitbendera
3h

» LOG IN to write comment.

norashikinfathullah Ok dah sampai Korea. Sape2 rasa ada hilang padlock rumah. Bolehlah ambil percuma di sini. Hehe
#lovepadlocks #bukitbendera #fathullahnorashikin
3h

» LOG IN to write comment.

norashikinfathullah Ok satlagi kita pi Tokyo, Hong Kong dan Sydney.
#bukitbendera
4h

» LOG IN to write comment.

norashikinfathullah Marriage lets you annoy one special person for the rest of your life.
#fathullahnorashikin #bukitbendera #dating
4h

» LOG IN to write comment.

norashikinfathullah Punyalah ramai manusia beratur nak beli tiket. Mungkin hari ahad sama.
#bukitbendera
4h

» LOG IN to write comment.

Normal norashikinfathullah
norashikinfathullah Falling in love many times, always with the same person.
#bukitbendera #fathullahnorashikin #dating
4h

» LOG IN to write comment.

norashikinfathullah Penang Hip On Hip Off
The Original Double Decker Tour of Penang
#bukitbendera
4h

» LOG IN to write comment.

norashikinfathullah Destinasi jalan-jalan kita hari ini ialah #bukitbendera.
#dating
4h

» LOG IN to write comment.