[INFO] Websta's data servers will undergo maintenance this week, which may cause temporary disruption on our site. Get updates: Facebook or Twitter

1,260 Posts

rcarter420 Just listening to the greatest whilst I work.. #tupac #2pac #goat #appletv #airplay #music #hiphop #rapgod #brendasgotababy 2d

» LOG IN to write comment.

Normal StElijah
elioftheprophets The most outspoken member of the group, she would say and do things that went against the wishes of the majority of the industry . In her last years of her life she signed independently to Suge Knights "Tha Row" Records. There were a lot of things she was against being in the Illuminati and entertainment industry and sadly she left this world to early due to divine intervention. Because she left us physically doesn't mean she's gone , she has made her self known to me in more than one way recently and I know she's always by my side. #BrendasGotABaby #LeftEyedoesaswell #Love 3d

» LOG IN to write comment.

  •   renandds Its me hahahah...my friends call me 2pac :p 4d

» LOG IN to write comment.

Normal Grecia Elizabeth Celaya
grecia_celaya Rain makes me uncomfortable inside. @brendaramirez04 Hurry up that mountain shlore, I'm cold as a whore in bed. 6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

motivated_mrsmaddam I hear Brenda's got a baby
But, Brenda's barely got a brain
A damn shame
The girl can hardly spell her name
(That's not our problem, that's up to Brenda's family)
Well let me show ya how it affects the whole community
Now Brenda really never knew her moms and her dad was a
junky
Went in death to his arms, it's sad
Cause I bet Brenda doesn't even know
Just cause your in the ghetto doesn't mean ya can't grow
But oh, that's a thought, my own revelation
Do whatever it takes to resist the temptation
Brenda got herself a boyfriend
Her boyfriend was her cousin, now lets watch the joy end
She tried to hide her pregnancy, from her family
Who didn't really care to see, or give a damn if she
Went out and had a church of kids
As long as when the check came they got first dibs
Now Brenda's belly is gettin bigger
But no one seems to notice any change in her figure
She's 12 years old and she's having a baby
In love with the molester, who's sexing her crazy
And yet she thinks that he'll be with her forever
And dreams of a world with the two of them are together,
whatever
He left her and she had the baby solo, she had it on the
bathroom floor
And didn't know so, she didn't know, what to throw away and
what to keep
She wrapped the baby up and threw him in the trash heep
I guess she thought she'd get away
Wouldn't hear the cries
She didn't realize
How much the the little baby had her eyes
Now the baby's in the trash heep balling
Momma can't help her, but it hurts to hear her calling
Brenda wants to run away
Momma say, you makin' me lose pay, the social workers here
everyday
Now Brenda's gotta make her own way
Can't go to her family, they won't let her stay
No money no babysitter, she couldn't keep a job
She tried to sell crack, but end up getting robbed
So now what's next, there ain't nothing left to sell
So she sees sex as a way of leaving hell
It's paying the rent, so she really can't complain
Prostitute, found slain, and Brenda's her name, she's got a baby #2Pac #BrendasGotABaby
2w

» LOG IN to write comment.

kevwhitt31790 I fucked up. But I'm ready to take responsibility and grow up, I have more than my life to think about now....BTFO nah I'm not about that life, thank god, fuck that #gotcha #imgoingtohell #ohwell #lmao #brendasgotababy 2w

» LOG IN to write comment.

charliebrownox805 imma keep doing #me.... I like staying #alive n shit lol #youaint2pac you're more like B I G always ready to D I E #onlythestrongestsurvive #RIP #PAC #wemissya #brendasgotababy #loyalty #tupac #westside #premeditatedhomicide
#187 on the mic #365
2w

» LOG IN to write comment.

  •   noemotiongm I think u would like my work let me know what u think 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

adrianpadilla15 18 years ago today one of my favorite artist died... Never again will another rapper be more influential than him. #TupacShakur #BrendasGotABaby #WestCoast 2w

» LOG IN to write comment.

sai_myb Been 18 years since you've been gone and I can't believe I never got to see you in person.As a child growing up all I heard about was Tupac this and Tupac that but I never really put in the effort to look up your songs.You're my inspiration Pac and ain't nothing in rap gonna be the same without you around man.You showed me how to do it big and that the word "nigga" can be defined for the better.Every step I take to the rap game is part of something that you started.Whenever somebody calls me nigga I'm gonna smile and accept."Never Ignorant Getting Goals Accomplished."Thanks Pac and do it big up there for me. #riptupac #makavelli #tupacamarushakur #breathin #shortywannabeathug #alleyezonme #soonasigethome #iaintmadatcha #2ofamerikazmostwanted #californialove #hailmary #ambitionzazaridah #keepyaheadup #dearmama #staringthroughmyrearview #brendasgotababy #hitemup 2w

» LOG IN to write comment.