210,352 Posts

thirsty_media Do you think in this picture is #orangeisthenewblack star #DanielleBrooks' #Bae or her #BodyGuard??
#RP @daniebb3 - Me and Nae. Love her. My bodyguard- she's really not that mean.
#Thirsty_media #thirsty #thirstyformore #TheThirstisSTRONG #TheThirstIsReal #ThirstyMediaENT #ThirstyNation
9min

» LOG IN to write comment.

9min mro_mdn
Normal Marlou.Medina
mro_mdn With Eruption

#BODYGUARD
#TEAMVICERYLLE
9min

» LOG IN to write comment.

Normal Shamir "THE SHADOW GROUP"
the_shadow_group 🏽
.
"Bodyguard Chronicles" (OverWatch)
.
Being A Father To Your Daughter Is Everything

Even Tho I Can't Do Her Hair Like Her Hair Dresser I Be Frontin & Play With It Like I Do.. Even Tho I Make A Mess Of It She Still Says "Thanks Daddy, I Love It."
.
#celebritybodyguard #executiveprotection #bodyguard #security #personalprotection #shadowgroup #armedsecurity#protection #repyourfaith #familyfirst #professional #discreet #global #bodyguard #blessed #repyourfaith #selfmade #godsfavorite #international #hongkong #dubai #miami #losangeles #lasvegas #nyc #atlanta #global #fatherhood
. (The Shadow Group)
21min

» LOG IN to write comment.

brhimullins Rudy keeping me safe and on point during my run! #Rottweiler #rottie #run #summer #motivated #bodyguard 22min

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

brelyevans This is how my day starts and ends! He takes good care of me.....The Swirl is real lol! #private #driver #bodyguard #mrbigstuff lol 3h

» LOG IN to write comment.

basilyourock Here's a picture of Basil when he saw our first Basil You Rock sign
---------------------
We're leaving for the airport to go to Cardiff in 3 hours OMG. Anni & Thresie are asleep right now & I'm so happy we are finally reunited. We are all sooo excited for #OTRAT!!! 😀😀😀
#basilyourock #basilwhelan #onedirection #niallhoran #niall #bodyguard
3h

» LOG IN to write comment.

noer1101 Thanks buat kalian berdua... A opik dan Santoso 😎
Besok-besok anterin dede lagi yaaa😀 #bodyguard
#nikreuh #jalanjalan #warawiri #anakedan #pergisejenak #explorealam #exploretasikmalaya
3h

» LOG IN to write comment.

daywithian Ian being all protective by the door like always. #iansomerhalder #bodyguard #thatfacialexpressiontho #hesprotective #daywithian 3h

» LOG IN to write comment.

Lark kristy f tripp
kriss_lyn #bodyguard #puppylove whenever I am he's right there 4h

» LOG IN to write comment.

smokesume How big is this Tinder bitch tho? I think she eats her dates. I like a strong back but goooot damn this chic is a for real giant!! #buffet alldey #giant #chics need love to #bodyguard wit #big #breastssss #$lang n #$erve #haaaan 4h

» LOG IN to write comment.