31,578 Posts

sally.ost Ironically we doesn't resemble each other 🌚 #bloodsister #throwback 1h

» ログイン to write comment.

nisha_sekaran Ice cream time with my Darjeeling #icecream #bloodsister #happyday 2h

» ログイン to write comment.

» ログイン to write comment.

mommamiafonua Even though we fight a lot and we always disagree on a lot of things but at the end of the day YOU ARE MY SISTER, blood sister and no one can EVER change that. I still can't believe you're graduating this year, mama is so proud of you and believe it or not I AM TOO Lei. Always have been, you have so much to learn and face but I know you can handle it. You're one tough girl and I love that about you. No matter what we go through ima ALWAYS be here for you even if you don't like it😈I love you brat. #bloodsister #realsister #bloodsothick #themeanone #theniceonesometimes 10h
  •   nofeezzy_cuhh Aww dude I was there nd tell jay I love nd miss him bruh lol I didnt wanna say bye cause I was gone start crying 9h
  •   younghyphy1 Aww I could cry rn 9h
  •   yellomea 7h
  •   kaibaaby You sound like my sister haha 6h

» ログイン to write comment.

kang_hyoyoo When u don't wish to have a sister or becoming one but suddenly it happened #throwback #langkawi #bloodsister #love #family 10h

» ログイン to write comment.

norasfarina "Kau hadir ketika aku perlukan seorang teman.
Dulu hari hari ku sepi dan hadirmu menyinari hidupku.
Kerana aku ada kau, aku selalu ada teman"

#vscocam #bloodsister #iloveyou
12h

» ログイン to write comment.

nishababe2badd Happy 25th Birthday Charlie 🏽 #BloodSister 14h

» ログイン to write comment.

1choppzaratti_sk8mafia6 S/o to my Muhhfuckin #RastaSista #BloodSister #93smokinChick for the fuckin' wits and following. Yall do whats riGht for a GanGsta and follow my suh riGht now ... 16h

» ログイン to write comment.

stii__iv #wedding #bloodsister wishing u all the best as u tie the knot wiv did nigga.....happi married life tho .....u two should kip it 8 more than 92 with each other 20h

» ログイン to write comment.

kescomoecity HappyBirthDay Bihhh
#BloodSister 😴
22h

» ログイン to write comment.

kescomoecity Favorite Senior friday
#BloodSister
1d

» ログイン to write comment.

zainab_sultan Orang Sebelah Buat Perangai! kah3! #bloodsister 1d

» ログイン to write comment.

tamilarasan_cr7 With Blood Sister we gave our best part on the family day #familyday #familyisforever #bloodsister 1d

» ログイン to write comment.

bcrrceo Nah I know she getting to grown when she start moving her hair to the side before selfies lol smh #BloodlilSister 2d

» ログイン to write comment.

blaqbutterfleye Dinner with my big sis #family #bilqisgirls #bloodsister 2d

» ログイン to write comment.