455 Posts

Normal Clarence Monestime
clarencemo "All music is folk music. I ain't never heard no horse sing a song."- Louis Armstrong #happysabbath #music #guitar #acoustic #sda #musician #christian #singer #louisarmstrong #blackandwhite #bigbootytrudy 7h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   maomdl15 Beauty booty.. Love that!!! I would kiss it for a lot of time!!!! 3w

» LOG IN to write comment.

that_white_girl02 Well well well... Lord where do I even start Your the most wonderful amazing beautiful sister I could ever have you mean so much to me I'm so lucky to have a sister like you where I can just talk to you about my problems and we can just tell one another what we are doing wrong and what we need to do I just love everything about you lord you are Finally the big number 18... Ughh why so fast Teea Morgan Lowery I'm going to miss you so much your growed up on me so fast you Anit leaving this house till your 20 lol I can't live without you , lord I look where we was , at 2 years ago and look at us now we have came along ways where been through so much I don't believe I could've came through it without you , Your my #1 and only Big Sis and I just wanted to let you know that I love you so much and Happy Birthday Hope You have a Wonderful Day Lol Because your gonna be with me which I'm the best haha but I Love You Sissy #BirthdayGirl #18 #SissyLovesYou 👭 what am I gonna do when you leave me lord knows ima be In pieces don't leave me why can't you be16 again..... Ughh ohh well loser I guess I gotta let you go ILoveYouTrudy #BigBootyTrudy @teeamorgan 1mon

» LOG IN to write comment.

jmitchellx In honor of #nationalpuppyday & the fact that im going home to see my baby in 16 days !
I miss you Summer <3

#rescuedog #loveofmylife #mitchellpride #dogs #dogstagram #pawsforlife #bigbootytrudy
1mon
  •   jennnnnbunny I don't know how you do it. I would die if I didn't go home for work 3 times a week and stay home during the weekend for work because I would legit commit suicide without jack 1mon
  •   jmitchellx @jennnnnbunny aww! It's so hard but it's worth it ! Summer has always been my mom's dog anyway. You remember that! Hahah. she takes care of my mom & I'm hopefully getting another doggie in may :) 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon m_n_wfarm
Video Melanie Scogin Williams
m_n_wfarm Trudy is drinking water like a dog! #TROT #bigbootytrudy @trot_therapeuticriding 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   heal01 Oh come on, that was the worst episode of the worlds greatest ever tv series by a country mile 1mon

» LOG IN to write comment.

gertrudevonfurstenburg Desperately waiting for Bop to get back. Where did he go?! #wheresboppa #schnauzer #schnauzersofinstagram #bigbootytrudy @levesquire 1mon
  •   valmgreen Haha oh my goodness! Those little legs!! 1mon
  •   levesquire What a little fluff! 1mon

» LOG IN to write comment.

06_cummins_boy Got a big booty Ford creeping in the backdoor.. #6fo #bigbootyjudy #bigbootytrudy #fatbottomgirls #stance #cummins #duallynation 2mon

» LOG IN to write comment.

a_rekow Guess whose break ends tomorrow!!! :) cant wait to start riding her again! #flowerpower #bigbootytrudy #bayhorsebooty #bayhorsebeauty #itsabaything #IXL 2mon

» LOG IN to write comment.