88,663 Posts

Normal Derma Roller Malaysia
dermarollermalaysia Q&A Tentang Dermaroller boleh baca di www.naniey.com
Bagi yang masih active breakout, bf, pregnant tak boleh guna. Kenapa? Baca kt #nanieydotcom okeh?
Yang nak order stok masih ada lagi.. #goodnight

#Repost @nanieydotcom
・・・
Apa yang anda perlu tahu tentang dermaroller untuk home treatment Baca di www.naniey.com #beauty #skincare #skintreatment #acnescar #acnejourney #microneedling #collageninduction #beautytips #acnetips #collageninductiontherapy #beautyispain #painisbeauty #dermarollermurah #acnejourneynbl #hometreatment #micropigmentation #dermarollertreatment #beautyblogger #everyoneisbeautiful #dermarollermalaysia #igermalaysia #bloggerlifestyle #bloggerlife #bloggerinspiration #bloggermalaysia
60min

» LOG IN to write comment.

  •   ms.m_on bitch i miss you!! 4h
  •   dylan90c Bitch I miss you to @ms.m_on 4h
  •   ms.m_on when am i guna see that beautiful ass of yours again? 3h
  •   dylan90c Hahaha ill let you know @ms.m_on 2h

» LOG IN to write comment.

Normal Sarah Mortley
sarahmortley You know you have a heck of a bruise when a teacher says holy shit! I'm a walking bruise at the moment. My other leg is bruised my arm the back of my knee my hip haha #doyouevenbruise #polecatzgc #polelife #polebruises #badgesofhonor #polekisses #bruises #bruisequeen #walkingbruise #waterfall #waterfallerryday #practicemakesperfect #beautyispain #painispole #painisperfection #iwillmakeitperfect 5h
  •   la_vite_a_bella I did notice that amazing pole kiss tonight in fly gym. That is incredible! You're amazing and you are getting better all the time. Love your perseverance. 5h

» LOG IN to write comment.

putrinurkutanti Lets be friends with the needle #acupunture #BeautyIsPain 8h

» LOG IN to write comment.

sophierosee__ Finally got her finished!!! #iminlove #myarmissodead #beautyispain #woohoo 🏼 10h

» LOG IN to write comment.

Unknown Weni K. Rastianti

» LOG IN to write comment.

Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀S❥T❥J
tawnyyy__xx Another fun #mohawk for Kauai high school baseball! Good luck this weekend boys! #wishigotabeforepic #hairbytawny #hairartistry #beautyispain! Lol #busydayattheoffice 12h
  •   lynzx3jjjj_ shudaa made mines red too haha jk! thanks for today maa' 12h
  •   tawnyyy__xx Yea and Mohawk too! Lol! No problem! Glad to keep your brows happy! Lol! @lynzx3jjjj_ 12h

» LOG IN to write comment.

this_is_jaydaaaa All you need is a little shove from your past to remember why you're moving toward your future.
#braces #pain #smile #beautyispain #purple #bands #dimples #curlyhair #brunette #freckles #piercings #nosering #beautiful #hazeleyes #hair
12h

» LOG IN to write comment.

rosieraven Love curling my hair! Hate the pain #curly #happy #beautyispain 12h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

dianaziamua My new devices came in today to treat my acne and anti-aging! Thank u to @dawnamador I watch your channel religiously and I have learned so much from you! I am glad I have found you. Can't wait to try them out and see the progress!!! #DawnAmador #SkinLogic #Dermaroller #LEDLightTherapy #UltraSonic #AtHomeSpa #BeautyisPain 14h
  •   dawnamador Yeah!!! I'm so excited!!! Thank you so much!!!! 13h
  •   dianaziamua @dawnamador one more question how do you clean the Ultrasonic metal probe? The pamphlet didn't make sense I was confused 24min
  •   dawnamador I just use an antibacterial wipe. 7min

» LOG IN to write comment.

instessagram my day today #beautyispain 14h
  •   emmaxjo 14h
  •   kj_medilophoto Omg. Lucky!! 14h
  •   slednix Get it! Jealous. Anyone care to donate to the Sam Needs Ink Fund? I'm broke. 4h

» LOG IN to write comment.