4,116 Posts

22h faeriefey
Amaro faye brillante

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

nia_nadhirah Alhamdulillah I am so grateful to finally get to meet these stunning ladies again after few years apart.. ^.^ Thank you so very much for coming, girls who came all the way from their home, went through an unbelievable traffic jam in Ampang just to be here in my humble open house and celebrate Raya together.. :) You girls were ridiculously exquisite that day.. :3 I was so estatic to meet you girls! ^.^ Hoping to see you again soon inshaa Allah.. ;) AND TO THOSE WHO WERE INVITED BY ME EITHER PERSONALLY OR THROUGH OUR FRIENDS' INVITATION AND DIDN'T SHOW UP, YOU MISSED GREAT PEOPLE, FOODS AND DESSERTS. KBAI. 4d

» LOG IN to write comment.

ezrin92 amek gamba dgn cikgu cantik hahaha #batch2010 #degreeaccounting #foundationaccounting 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

faidzull Suprprisingly i found this picture on school magazine..#spmresult #batch2010 #smkpp92 4d

» LOG IN to write comment.

Normal Herhona Joy Prado
herhonajoy Stages sang pagkalunod ko. Kay kadlawan ka dnay sang mga friends mo before isave, so wala choice. Mangdalahig gid. Sorry Leovic haha :) #semstarter #itsmorefunbeingaTITAN #batch2010 4d

» LOG IN to write comment.

Video fatin adilah muslan
dylamuslan #postSPMprogramme
#Gen10SAMTTAJ
#batch2010
#withformfive

Meluangkan masa bersama junior form 5..memberi pendedahan tentang kerjaya dari sudut kos dan jalan yg boleh dipilih utk mencapai matlamat.. Dapat jumpe cikgu2 skola..mgimbau knangan bila cikgu sebut "dulu pon kamu macam diorang ni jugak la..cita2 besar tp tak tahu mne arah tuju."..hanya mampu gelak..hahaha

#usim #uia #uitm #uk #mesir #segicollege #jordan
#medik #law #engineering #optometri #farmasi #bahasaarab #pengajianislam #businessstudies #acca #cat #IB
5d

» LOG IN to write comment.

uniq46 Meet my the best buddyz...
Dia la yang pertama wish bezday ku, yang punya hari lahir sama dengan ayah ku, yang selalu senasib dengan ku, yang selama ni banyak membantu ku, yang sudi menjadi teman sejati ku, yang menjadi teman baik ku selama 4 tahun ku kenal...
Eyda, nama panggilan yang diberi, PA kepada ku ( dia sendiri yang nak jadi ), kawan perempuan yang sudi bersahabat dengan ku selama kita meneruskan pengajian kita...
Ku takkan lupakan kenangan kita, semoga kita bersahabat baik selamanya dan takkan terpisah...
Best buddyz forever !!!
#LepasanDiplomaPengurusanTeknologiPerakaunan
#Batch2010
#KamiBuddyzTakkanTerpisah
5d

» LOG IN to write comment.

5d uniq46
X-Pro II Usni Unik
uniq46 Meet my the best buddyz...
Dia la yang pertama wish bezday ku, yang punya hari lahir sama dengan ayah ku, yang selalu senasib dengan ku, yang selama ni banyak membantu ku, yang sudi menjadi teman sejati ku, yang menjadi teman baik ku selama 4 tahun ku kenal...
Eyda, nama panggilan yang diberi, PA kepada ku ( dia sendiri yang nak jadi ), kawan perempuan yang sudi bersahabat dengan ku selama kita meneruskan pengajian kita...
Ku takkan lupakan kenangan kita, semoga kita bersahabat baik selamanya dan takkan terpisah...
Best buddyz forever !!!
#LepasanDiplomaPengurusanTeknologiPerakaunan
#Batch2010
#KamiBuddyzTakkanTerpisah
5d

» LOG IN to write comment.

joachimatin Hari ini ada orang datang melawat.Susah giler nak jumpa dah sekarang,masing2 busy.Inilah dia sahabat susah dan senang saya.Support system saya..haha!4 years and still counting #bff #truefriend #batch2010 #malaysiaairlines 5d

» LOG IN to write comment.

riezsullivan Bdk batch 2008-2010..da katang bdn semua..xpe..nnti aq join korg..gym,aq dtg..hahaha
#batch2008 #batch2010 #memberlama #rmhterbka
5d

» LOG IN to write comment.

tia_nurfatiha : Apabila #kenangan diputarkan kembali , segalanya menggamit #memori bersama mereka Rindu masa nie . 3 tahun sudah berlalu ... #rindu #classmates #batch2010-2011 . @94syah @liyanaanuar94 @sitihajarraudzah @ellyna_nasir @adzmyra230214 @nurainasedal @atika_norhaimie @khaleedarosnah @tia_nurfatiha and so on lah . Lot OF LovE :):):) 6d

» LOG IN to write comment.

Normal fatin adilah muslan

» LOG IN to write comment.

Normal Sally Marcelino