546 Posts

Normal Albert Manasyan MD, MPH
albertmanasyan 2 weeks and counting for this amazingly crazy and simply the best group to reunite for ... wait for it ... Wedding of the Year!
#Reunion #Friends #BFF #PND #BamaDays #Alabama #UAB #NancyWedsDan #CastelliWedding #WeOwnTheDanceFloor #WeAreTheParty #ItsNotOverTillWeSayItsOver #WeAreFarBytClose #Countdown
6d

» LOG IN to write comment.

hollywoodadrian 😑😑😑😑Are you kidding me news....you just have to use a picture of a sex offender making me a sandwich #tbt #EnjoyYourFootlongsInJail #Subway #UniversityOfAlabama #BamaDays 2w

» LOG IN to write comment.

off_campus_rtr Casual Friday has new meaning with this incredibly soft shirt. Whether in class or heading to the game, this is the shirt to wear. #RollTide #BamaDays #Crimson #elephant 3w

» LOG IN to write comment.

who_but_i FBF........my sister Quisha and I!!! #BamaDays #PrettyOnFLEEK #blacktoenailpolish #DemREDgyrls Sisteeeer... @msryan01 I miss you sooooo freakin much....puh___leez come visit. Check out that right arm tho lol (insider) @thatshekinah 3w
  •   msryan01 @who_but_i heeeyyy doll... I miss you toooo!!! I'm supposed to come through this weekend but idk. I gotta come see you guys soon and VERY SOON. & That arm tho. Lmao Do you still do that? 3w
  •   nikkiwaye Yessss! That right arm tho 3w
  •   5_ladies_1man Lol i was just bout to say i see that mark lol. Glad u stopped. Who woulda knew my daughter would do that lol. @who_but_i 3w
  •   bama_girl2009 @msryan01 Look at yo ass looking like you ready to run and a damn track meet!!! SKRONG AZZ!!!! LOL!!!! 2d

» LOG IN to write comment.

gabbylena This was a point in my life that seemed like I should have felt like shit. I WAS LITERALLY BROKEN. But I rarely did. I was self motivated. I inspired those around me. I didn't stay down and that's what I love most about myself nothing really brings me down I stay happy. My only emotion and I'm glad it is. It helps. And I had oxy. That was a plus
#happy #selfmotivated #noworries #noRegrAts #notevenaletter #sunnysundays #flashbacktogooddays #bamadays #criplife #druggie #lol #oxy
1mon
  •   jusxxt_larresha Tbh you and your girlfriend is cute hehe but you a stranger thou change that 4w
  •   gabbylena :/ ehh we didn't make it through the distance but we cool. Lol Iight let's change that dm me your number.... again I swear I had before @jusxxt_larresha 4w
  •   jusxxt_larresha Yeah you stopped hitting me up smh 4w

» LOG IN to write comment.

officialmaleeka God I am so thankful for new experiences & open door opportunities! God grant us traveling grace as we journey back home & when we get there we know that things are in a better shape than how we left it! In Jesus name, Amen! #GoodMorning #BestDaysAreAheadOfMe #GLAM2015 #OnAMission #ProfessionalDreamer #PhillyMornings #BamaDays 🏾🏾🏾 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   rach4ua I know these kids :) 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

aphillips068 #LatePost!!! But I have to say I had a ball last weekend and I love these girls!! Thank yall all for coming, I had a blast :) and I cant wait for this weekend!! #BamaDays #GoodTimes #Friends #CrazyWeekends @meagan_elizabeth_92 @kelsey_brooke94 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

styledbyld Early throwback because my #timehop today was epic 🏼 #phimu #rtr #bamadays #bigsislittlesis 2mon

» LOG IN to write comment.

adalynn_rafe_author There may not be mountains in the Southern US, but it's still beautiful. Love that greenery! #flashbackwhatever #bamadays #thecabin #weddings #frogging #starynight #bestbuddytrip #alabama #countrywedding #mountaingirls 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

jrewing7 @crankees by far my favorite of all times!! #pizza #bamadays #foodporn 3mon

» LOG IN to write comment.

  •   passionward Why don't you really sing though I wanna hear lol I know it's good 3mon
  •   passionward Gawwwwgeous 3mon
  •   rosie_tha_rosebud @passionward maannn your the singer tho!! I just like singing in my room for now... 3mon
  •   passionward Lol but I hear you humming all pretty and I'm curious... I'll wait ... Hah 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.