183,719 Posts

6min hjcharnley
Normal hjcharnley

» LOG IN to write comment.

36min ffrdawwr
Normal นายเอิร์ทของเรา
ffrdawwr เผลอทำไม ?
#badly
#Stupid
36min

» LOG IN to write comment.

ladyrebsmith "May you always have a shell in your pocket, and sand between your toes.".. Missing my home state! Soon soon.. #homesick #winterblues #need #sunshine #badly #haha #soon #florida #beach #sand #water #ocean 3h

» LOG IN to write comment.

paola_andino_everywitchway Ughh why not demma just because of what jax did doesn't mean I approve but I know it doesn't matter what I say but I want demma back so badly #demma #betogether #badly #backtogether 7h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

ordinary_girl_quotes You don't wanna be with me. #badly 4w

» LOG IN to write comment.

tanyamihalchuk Музыка - лекарство, но боль не проходит.
#sadly #sorrow #music #mimimi #badly
9h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

knittycub WTF?!?!?!? This is so bad I've almost wet myself!!! #Kareoke #badly #wtf #singalong #kylie #killmenow #wettingmyself #imightsungoneday 10h
  •   british_bea_knits She's really performing, she got her dance moves all sorted. 9h
  •   chrystalbailey My deepest sympathy to you Sean, lol 7h
  •   kimiknits Omg. She's waaaay too into that. Shr obviously has no friends. A friend spotlight never let her do that. 7h
  •   knittycub @kimiknits it's actually a BLOKE!!! It's like a manga cartoon come to life!!! 7h
  •   knittycub @chrystalbailey I feel like David Attenborough doing a documentary on the sex life of the lesser spotted squawking poof. 7h
  •   knittycub @british_bea_knits I'm getting you down here to see this. @Liz hence the alcoholics in London!!! 7h
  •   timmyjohn1121 I would have gotten a q-tip and jammed it into my ears that would have been less painful😧 5h
  •   marco.mopsi 4h

» LOG IN to write comment.