8,023 Posts

17h cwoodley3
Normal Crystal Woodley

» LOG IN to write comment.

wavyantt_ Me & my nigga really having a argument bout this #askIG 1d
  •   yungwash_thedon Well she ain't worth keeping in my book 1d
  •   bitchnation_ No, not necessarily. Especially if that's not something she normally does. 1d
  •   wavyantt_ @bitchnation_ agreed 1d
  •   yungwash_thedon You can't put nothin pass no body shit. Could be a Thot on the low 1d
  •   skixxii don't believe that she never done it before bullshit unless yall didn't have an understanding front jump that yall just smashing she a thot b 1d
  •   latiinababe757 Yup she is 1d
  •   msyveybaby I think she's a hot ass point blank lmfao 1d

» LOG IN to write comment.

Normal nashiaboo

» LOG IN to write comment.

jessib00b00 Trying to find someone to buy inserts from but every time I get inserts I miss big coupons and get so annoyed! #askig #Couponer #couponing #couponsforsale #insertsforsale #couponcommunity #vacouponer #rvacouponer #extremecouponing #couponfairy #icoupon 2d

» LOG IN to write comment.

getemralph Who you got? #askIG #asktwitter 2d

» LOG IN to write comment.

4me_and_mine I'm sure every man has experienced that one chick #iswea #truth #dontlie #IDontJudge #AskIg #TooFunny #RealTalk 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

britts_beauty Any recommendations for when I use my 20% off coupon?? #askig #ulta #sale #makeup #beauty 4d

» LOG IN to write comment.

highroller94 Time to ask ig....which drag radial does everyone prefer and had the most success with...I'm in between the mickey Thompsons or the nitto 555r...looking for a all round good radial....my full bolt on mach blows the street tires out all the way till 3rd so time for a change #mach1 #mustang #nitto #mickeythompson #dragradials #askig 4d

» LOG IN to write comment.

mike_burns1993 I need tattoo ideas. To somehow get this one extended or a whole new one. #tattoo #Mercia #tinynipples #newtat #askIG #ink 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mallans_salong Här har vi EXTREMT bra silver schampoo och silver mousse produkter för ett kallt blont resultat. Tar bort gula toner efter bara en tvätt!
Använder du den tillräckligt ofta och även varvar med platinum moussen kan du få ett ask/grått resultat.
#MallanSalong #gröndal #råcksta #vällingby #maskinistgatan #frisör #kallafärger #askig #grå #grått #blond #kallblond #silver #silvershampoo #mousse #platinum #gulatoner #platinablond #hårprodukter #keune #disignkeune
5d

» LOG IN to write comment.

jas_thepoetic1 Bought a dress...keep it or return it? Ps, ignore more socks, bra and ashy knee lmao. #askig #nicedress #ornah #tomboystruggles 5d

» LOG IN to write comment.

nateasocold I think I want this as my next style what y'all think #askig 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

anditsms.judy2you Is it possible to be my own #wcw #askig 6d

» LOG IN to write comment.

allah_me_to_reintroduce_myself Do I get it out or take it as a loss? #AskIg oh yeah, there's some dookie right underneath it 6d

» LOG IN to write comment.

meaniew1 What yall think #askIG #askfb 6d
  •   jvon_jamayal They materialistic, n think small minded, their die for the drug boy, then struggle, hope n dream with the college boy..... 5d
  •   kitamisafiya_ Lol 17h

» LOG IN to write comment.