25,075 Posts

Normal Marjina Jane
marjina_jane Lenkali jgn ghairah ngt ngn kopi nihhhhh!!! Dh tau xsume kopi ko leh lahap! Kan dh meragam.....padan muka ko Jenab! #angin #mulaperutkuberdegupkencang #menendangpulakanginnih #marjinajanestory #kuntumrenjong 1h

» LOG IN to write comment.

nonashandra_ Hujan ini ngebuat kaki kaku....
#bali #hujan #angin #dingin
3h

» LOG IN to write comment.

inna_madjid No filter...
Waaawww ada perasaan takut pas ambil momen ini... ditengah #sungai #Barito di #Banjarmasin, #Kalimantan Selatan... #hujan ikut menemani #mendung tak ketinggalan merajuk sementara #angin berlomba dengan rintik hujan menampakan kuasanya atas #kelotok kami yg terombang ambing...
3w

» LOG IN to write comment.

kingwiguna "...Jika memang #dunia tak memberikan sedikit tempat untuk rasa cintaku maka biarkan hembusan #angin dan #angkasabiru itu untuk mewakilkan rasa sayangku padamu, kan ku simpan #cinta ku jika hanya menjadi racun pada dunia ini....", ungkap #duasejoli yg sedang #kasmaran itu dalam hati, #bali 7h

» LOG IN to write comment.

Normal فيزال بن فضلي
faizal_hiro Masalahnya aku tidak mahu kalah juga dengan kawan-kawanku yang muka hensem ni. Biar mukaku tidak hensem janji hafal lagu negaraku. Dua orang disebelahku ni mana hafal lagu negaraku. Hahahaha
#Angin #TidakHensemTapiParak #InstaSize
13h
  •   faizal_hiro K bai. Lepas like. Pulang rumah la. Jgn plak lebih2 @azmiehiro 13h
  •   azmiehiro Binatang punya kawan.. hahahahahahahahaha 13h
  •   faizal_hiro Kawanmu ada binatang ka? Kenapa kau suka bkwan dgn binatang. Hmm jgn2 kau ada sifat binatang ni kn. K bai settle ya. Hahahahahahahahahahahahahaha @azmiehiro 13h
  •   azmiehiro HAhahahahaha.. aku balek dlu k.. *kesianorangtiadawifidirumah 13h
  •   faizal_hiro Hahahahahaha ahh main perasaan pulak. Terok. Lepak sak ba dirumah. Kalau mau balik simpan sak duit diatas wifi tu rm4. cukai @azmiehiro hahahahaha 13h
  •   azmiehiro Hahahahhaha.. mana bleh main perasaan. Ok bha.. nnti aku simpan duit d atas wifi ah.. ada aku mkan beger tdi.. mau kira jgak ka?? Hahahaha 13h
  •   hidayat_adnan Kamu memang stylo.. 12h
  •   faizal_hiro Haha kau lagi stylo @hidayat_adnan 3h

» LOG IN to write comment.

uniyuni3152 Dikirim sama bunda ini,amin y allah. Semoga bisa wisuda sama** tahun ini,5 ladies angin yg udh sahabatan dari semester 1 ampe sekarang @galehdwie @khikhiputriameilia @tiaraspiridonova @mentary.ghifari #likeforlike #tagforlike #Angin #tqforlike 15h

» LOG IN to write comment.

shimah_muhajir #dating suami isteri kat KFC tepi laut. makan ayam sambil menikmati angin sepoi-sepoi bahasa, memang lah menarik kan. tapi, sebelum momen indah ini berlaku,

saya : nak makan KFC, boleh?

suami : boleh. nak makan apa kat KFC?

saya : teringin nak makan coselow dengan kentang putar.

suami : kalau setakat nak makan kentang putar, baik masak kentang kat dapur tu. lepas tu putar. hahahaha.. krik. krik. krik.

ok. hidup saya memang indah sebab ada suami yang kelakar.
kan? kan?
15h
  •   adawieya Haii...klakar sgt suami akak..sedap nya kfc lma xmkn..hehe 15h
  •   najibzainal28 Mahu bagi berapa bintang yaa..?hehehe 14h
  •   shimah_muhajir @adawieya : tu la wieya..dia mmg dh kelakar dari kecik..hahaha.. 14h
  •   shimah_muhajir @najibzainal28 : ini dh tahap jula juli bintang 3 dh.. 14h
  •   rara.rahim Nyumm nyumm..... Kt kepsi bwh pyung2 ty kn..hat tepi laut kan akak @shimah_muhajir ?? Huihuihui... Kitorg meronggeng ke danga bay jerr....ujibakat vokal bkn skadar rupa...hahaha 12h
  •   shimah_muhajir @rara.rahim : iye..yg kt bawah payung tu..tepi laut..damai gitu..haha.. korang karok kt danga bay kt mana..? 3h

» LOG IN to write comment.

15h sugab.sw
Video
sugab.sw perjuangan #hujan #angin #deres 15h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

17h isujai
Sierra Irfan Ahmad Sujai

» LOG IN to write comment.

rosazmalinizalfakar #Repost @saidatulhussain
・・・
Antara produk utama dalam #setkurusbajet #garlictablet tiada #bahankimia:) mmg berkesan utk wanita yang ada #masalahangin dan #perutbuncit ;)) Nak #kurus tapi nak #jimat try lah pasti puas hati #sihat lagi!! 0168129784 #nakkurus #bersalin #berpantang #angin
21h

» LOG IN to write comment.

22h miglelyte
Amaro Migle

» LOG IN to write comment.