21,322 Posts

bougie_ri Dear....Please take my babydad & give us Game!Yall know how I feel about bae... U got my soul ~Bryson Tiller😎 (Ps ard keep babydad for my kids thats it) lmao! #AllJokes #ButImReallyInLoveWitHim #SinceGUnit #WhenEverybodyThoughtHeWasUgly 1h

» LOG IN to write comment.

ayeredd When everybody think you cute and innocent but you really just ghetto as hell #Hawaii #CoffeeTour #Alljokes narration: @sweetfacenalise 2h

» LOG IN to write comment.

itssssemmily We fucken share underwears 🏼 My favorite hoe ever 🏽@ad.alejandra
#wedontshareunderwear #alljokes
2h

» LOG IN to write comment.

hazilla93 Whenever I reflect on what it is that I do for a living these thoughts emerge haha. With that being said, come and pay me a visit before Valentine's Day and show your significant other how much you really love them by getting your wedding registry filled out and I'll give you the hookup, free pocket squares for the whole wedding group! Or I'm calling your relationship a bluff! #ibekillingallthesinglepeople #thatblankfacethough #icallit #thecoldbluesteel #alljokes 3h

» LOG IN to write comment.

bong_fit Truck drivers swear they don't be on coke to stay awake 🚛🚛.... follow me on snap bong_x2 #AllJokes #NotReallyOnCoke 6h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

dru_martin My passenger is far cooler than yours!!!! #alljokes #allday #familyvacay #childishness #onfleek 😛😎 23h

» LOG IN to write comment.

nuempire_virsatile Being a feminist is ok but being a hater is completely different. Lol #alljokes 1d

» LOG IN to write comment.

animalozo My Bruce Lee / Muhammad Ali imitation
#alljokes
2d
  •   animalozo Thx bro! right back at'cha! @davideng_ 2d
  •   aldendjur Lätt en K.O 2d
  •   animalozo Haha ja brorsan! Allt vi två slänger iväg är med "Bad Intentions" allt blir KO mot vanliga folk @aldendjur 2d
  •   aldendjur Hahaha för L1 2d
  •   beahk8 Snacka om att ha mkt fritid . 2d
  •   animalozo @beahk8 jag har exakt 4 timmar fritid varje dag När man har varit i skolan en hel dag måste man släppa lös lite vettu! 2d
  •   waga_jay When is ur fight bro 2d
  •   animalozo Haha! @waga_jay in 1yrs I need to work on my stamina & drop 3,4 kg's 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

coreydurocher Can never take @michelgamache serious behind the camera #alljokes #zanerobe #lululemon #tattoosofinstagram 3d

» LOG IN to write comment.

mymanymemes LOL! Both her comment and their comment back is life to me, love this... #Repost_

#Taraji #TarajiPHenson #Maroon5 #AllJokes #SuperBowl50 #SuperBowlMemes
4d

» LOG IN to write comment.