760 Posts

anisruzana_ good boy
#adamfarish...
14h

» LOG IN to write comment.

suhailahroslann Tgkap gamba tak nak. Dok dekat-dekat, menyempit,menyendeh,pgg tgn maklong, tido atas riba smua nak. Mntk tgk cmera kejap habok pon tarak. #adamfarish @adamfarishh punya perangai. #sonshine 18h

» LOG IN to write comment.

suhailahroslann Kelmarin. Hashtag adamfarish. #adamfarish . Dah boleh senyum lebar dah syg maklong. Bila smpi je nk suruh dukung. Bila duduk msti nk sentuh mana2 bahagian supaya dpt conection. X kira la bahagian kaki senonet pon. Ade wifi ke kt maklong ni dam? Hik! #sonshine 3d

» LOG IN to write comment.

Normal shahida shabbari
shahida501 xtvt hujung minggu tnpa papa....lepak umah jelah....#sarahwajiha #adamfarish#adamfaliq 4d

» LOG IN to write comment.

animuhaini Boy : will you marry me?
Woman : i older than you la syg..
Boy : ahhhhh.... do i care?
Woman : ko jgn biadap!!
Boy : (nangis)
Hahhahah....#iloveyousomuch #adamfarish
5d

» LOG IN to write comment.

animuhaini Budak demam paling ensem... #adamfarish #anakadikaku 5d

» LOG IN to write comment.

Normal shahida shabbari
shahida501 adam excited 1st time mama bg pegang adik bambam.... #sarahwajiha #adamfarish 2w

» LOG IN to write comment.

suhailahroslann Like maklong like son. Adam yang suruh maklong posing cmni. Adam yang tangkap gmbar ni. #sonshine #adamfarish 3w

» LOG IN to write comment.

suhailahroslann Dua2 perangai lain lain mcm maklong dengan mak ngah.
Adam :
Abang sangat sensitif,bila kena mrah abang cepat sentap. Pastu merajok. Manje sangat dengan maklong. Kalau maklong marah adam mesti ckp "kenapa adam x boleh buat?". So bila dia fhm, dia x kan buat. Abang senang sikit nak pujuk dari adek. Abang ni dia kena bg alasan logik kalau nak tipu dia pon. Hak! contoh(jgn mkn magie selalu sebab nnt ulat keluar dekat mata mcm magie tu) bagi contoh gmbar yang telah digoogle ye.
Arash a.k.a adek :
Sangat protective. Manja dia lain. Sangat garang. Sangat ganas. Kalau ade orang buli abang dia, dia mcm abg long kwasan pergi serang. pastu nnt abg akan ckp "ape! Adek aku ade kt sini!" Pastu adek ni dia sgt tetap pendirian. Kalau dia nak smpai kiamat kalau kau x bg, mmg dia tuntut. X makan pujuk der..haha!
Okey lah. Xkesah la abang dengan adek macam mana pon. Maklong sayang korg mcm anak maklong. #barubalikdahrindu #adamfarish #ahmadarash
3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Nashville Fyda Ibrahim
fyda_ibrahim Bila abg adam mcari harta karun.. bijak.. bijak.. #adamfarish #4y4m #budakbijak 4w
  •   ainuratiqah Hahaha kuatnyaa adam langgar semua tembok2 tu hahaha 4w

» LOG IN to write comment.

wakdol_24 Papa jeles...nk gk bucket seat....#adamfarish 1mon

» LOG IN to write comment.

suhailahroslann Ni semalam punya cita la. Aku punya la dok sakit kpala denyut2 kpala ni. Tiba2 adam ckp "maklong maklong cube tangkap gmbar adam..cepat ah maklong.." Lepas die tgk hasil gmbar ni tekekek-kekek adam gelak..adam cakap "klaka la muke adam" hahaha while maklong pon tumpang sekaki gelak. Berbagai-bagai la korg ni. Tu blm crita pasal sblm nk tgkp gmbar ni adek arash dok rilex je main lampu keta sambil kilas2 stereng keta mcm org pro. Adussss..Terus hilang sebentar sakit kepala ni. Jadi mereng terus maklong. #anaksulungmaklong #tolongjangannakalsangatboleh? #nantimaklongrindu #adamfarish 1mon

» LOG IN to write comment.

nurulhidaya_shafiqah Hari Berkualiti adalah Bersama Keluarga
#adamfarish #keluargaku #lantoqladepa
1mon

» LOG IN to write comment.

Valencia Fyda Ibrahim

» LOG IN to write comment.