1,000 Posts

  •   br0ken1985 Let me get a couple million out ur billion cuz 2d

» LOG IN to write comment.

jeffreypham #learning from the absolutely best in the world. Period.

#historicMoment #next5years
#industryRecords #aBillion
2w

» LOG IN to write comment.

maryjaneslungz #ImBack lol I be #MoodIE sometimes it's called #MoonChild #Cancer #MaryJane #OneLove 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

kjsarahxoxo I'm just in my room dancing to a billion songs. IDance. I'm totally wearing shorts! #shorts #dance #love #passion #myroom #abillion 1mon

» LOG IN to write comment.

supedsushi First i tell my homeboys, point me any bitch out, then i let my pants sag then i pull my dick out. #BeenRetauded #ABillion 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

breadwinner_gunna All I Fuck With Is Solid Niggas Keep Doing Y'all Shit #GUNNAGANG #BWA #IDGT #TMB #Abillion 2mon

» LOG IN to write comment.

esragokkayaa Bu abinin kafadan alırım bi dal #this #man #is #crazy #watching #abillion #times 2mon
  •   kubraat7 Lan psikopatça instaya her girdiğimde izliyorum 2mon
  •   esragokkayaa Sen numaranı gönder bana ben tam videoyu atıyım gerisi de süper @kubraat7 2mon
  •   kubraat7 Dm den atıyom buraya yazmim hahahaah 2mon

» LOG IN to write comment.

el_jefe156 I never knew I touched so many people's lives. For all you bitch ass niccaz that hit the block button, remember this you will see me again. In person, don't run. To all you pigeons that I have no affiliation with that hit the block button, thank you. You made my ego bigger than it already is. People talk like yo i'm from Brooklyn, yo dog I know niccaz harder than you from Lincoln, Nebraska. So that I'm so brooklyn shit don't work with me. In other words, you niccaz are so soft. Just stay in your lane, and don't ever veer into mine. Because you will get trampled over. #NewClowns #EachDay #IFeelLikeBig #OnHisMetoricRise #ExceptIAintReadyToDieYet #AndImStrappedLike #AParachute #Fitfam #Fitspo #Fitboss #Fitlife #Fitness #GymCapo #Beardgang #Beardlife #Pussies Shoutout to my nicca @cruluvbullie for being a real Motherfuka, I'll be in touch rich. Thank you #KeepCheckinTheExplorePage #ImInstaFamous #Bitch and to her little puppet, when you see me. Just be prepared to fight, that's all I gotta say. I would love if someone tried to jump me, give me a good excuse to pull this 50 cal. I'll shoot everyone of you. On my pop's soul. #IWontStopTillITouch #ABillion #AskMeMyMotivation #Struggle 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon becca_lam
Nashville Becca Lam

» LOG IN to write comment.

luckyduckluciano Getn closer and closer to this random ass time whenever meek drops #DWMTM and I'm kinda anxiously waiting on his shit more than anyone else's #MeekMill #Dreamchasers #WontStop #ABillion 3mon

» LOG IN to write comment.