79,739 Photos

11min queenb.liwis
Normal BLESSANN
queenb.liwis Smile for me!
Would you?
#smile #loveya #yeahyou
11min

» LOG IN to write comment.

dannyaugur Good night or? HAHAHA @lclazie @charleywent #oops #yeahyou 2h

» LOG IN to write comment.

annpilya I want to hold hands and waste Friday nights with you.. ♡ #yeahYOU 3h

» LOG IN to write comment.

sincerely___mc Truth is: people that are jealous of you don't even see you don't have it all together. They're actually jealous of a struggle wrapped in strength #yeahyou #appreciateyourstruggle #selfie #thisisactuallymyhusbandspartyshirt ;) 4h

» LOG IN to write comment.

trav_808 Thank you to my sponsors @hihostage @hawaiianhostage for the new gear before I go in tour. If you looking for guys tank tops , shirts , hats , long sleeve , ect.. Or girls tees. Check them out for there new line. @hihostage @hihostage @hihostage @hawaiianhostage @hawaiianhostage @hawaiianhostage #hihostage #hawaiianhostage #supportlocal #808 #vegas #cali #newzealand #newclothingline #hilife #hawaii #yeahyou #steadyreppin #lucky #australia #kolohekai #music #work #workflow #newskool #mainland #papperchasin #pimp #getsome #getit 5h
  •   robyn_with_a_why Uh hello. I like trade in mine 5h
  •   bassiemon808 U sound like Tiny Tadani "my sponsors" Lol 5h
  •   robyn_with_a_why Are you calling yourself a pimp. 5h
  •   sassy_jazz808 You know who's owning them after the shows...ME... Lol, I don't think I ever see you wear the same shirt twice in a month.hahaha 4h
  •   nickishakaboiy Nice collection! 4h
  •   kikuzo45 When do you leave? I was waiting for movie Monday but didn't see anything. Lol 3h

» LOG IN to write comment.

shayliwayli Don't cry over boys. Do some squats and make them cry, wishin they still had dat ass. #yeahyou #thankstwittaaa #goodadvice 6h

» LOG IN to write comment.

leekowu I'm proud of YOU #YEAHyou 6h
  •   420daddy Damn sun! how did you know? I didn't sleep a wink last night. 2h

» LOG IN to write comment.

tyjikun Friday's bout to get CRAZY @vicenightclub LINGERIE AND WORK OUT THEME (if not in theme regular dress code will apply) cash prizes for best in theme and TWERK CONTEST CHEE HMU FOR GUEST LIST #racesaucemrkt #racesaucemomo #vicenightclub #momofridays #momo 7h

» LOG IN to write comment.

tatyanachanel Reporting a news story for the KHON news at 10 with news reporter nestor garcia
#internship #newsreport #allthewayatkahala #waiting #chilling #greatexperience #reportinglive #lol #furtheringmycareer #yeahyou
7h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

llslife Hmmmmm.... Not a happy camper! #screwface #yeahyou #bossladyisticked #stilllookgoodmad 9h

» LOG IN to write comment.

hi_tiiide Worth waking up at 5am to go for a nice morning work out with @mck_hawaii & @_jimienapoleon ! #standuphawaii #blueboard #unrealhawaii #yeahyou #summer #SUP #watershot_housing #pakaloha #boom 9h

» LOG IN to write comment.

Normal Ikaika Gilman \m/~shaka
ifit_ikaikafitness #onlyinhi #thisismyhawaii few weeks back when the sky was on fire;) #firey #skyline #palmtrees #colors #paint #pictureperfect #luckylivehawaii #blessed #positivevibes ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::"Look what happens with a love like that, It lights the whole sky." #yourvibe #ispretty 15h

» LOG IN to write comment.

gbaby808_ohhkillum_ My WCW... she is so beautiful lol... #yeahyou #beautiful #wcw #elimac @eli_mac 11h

» LOG IN to write comment.

Normal adam able on the beat

» LOG IN to write comment.

meganm4142 So you all know I've gotten awesome results with Herbalife so far, but so what??? There is always room to get better. #youaintperfect #yeahyou #dontlie #iwantmore It's time for me to get a NEW result, challenge myself and see what my body is capable of doing with Herbalife. Starting August 1st, I'll be doing a 30 DAY CHALLENGE with my team #resultsonresults #literally #getit? I'm posting my before pic 1. So y'all know I'm honest about my results and 2. So I am held accountable by YOU. It would be super embarrassing if I didn't give it my all and had to post a lame before and after 30 days from now #AMIRIGHT? If anyone wants to join me in this challenge and transform your body in 30 days WITH ME, contact me now (989) 640-5985. #the3Dcrew #3D30 #bodytransformation #30daychallenge #herbalife #idontthinkyourereadyforthisjelly #beforepic 14h

» LOG IN to write comment.