274 Posts

sharingisplaying I be saying to myself as I put on the gloves
"It hurts when you gotta kill a nigga you love" // It's painful when best friends become your enemies
And you're finding out that they're not who they pretend to be
The whole time, you conspired to put an end to me
And I'm still trying to show this nigga love -- silly me
So I might shed tears as I put on my gloves
But I won't show emotion when I fill him with slugs // Now you're fronting, so I gotta expose y'all deceit
Ungrateful motherfucker -- who fed you when you was hurting?
Whenever drama came up, who was putting the work in? // You just spit it, I lived it -- who's really writing the verses? // So this the foreclosure of the wanna-be
If you can't be yourself, then who you gonna be? #gooodafternoon #deathinthefamily #funeralfab #paulcain #fabolous #djdrama #youngog #thereisnocompetition #thereisnocompetition3 #deathcomesin3s #loso #hiphop #music #lyrics #np #nowplaying #playlist #sharingisplaying
2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

sl_apples If hustle plus muscle equals success then it's no problem. Think I care if you fuck with me? No sir that's a hoe problem. #thereisnocompetition3 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

9mon amen2687
Normal Amen To That Brutha
10mon queen_dache
Unknown BAWSE LADY DACHE
queen_dache "Now I dont jerk off in public but ive been out doin myself.. why would I wanna join them when I always knew I could beat them? "
#keepinupwithke #thekeshow
#Currentlybangin #deathcomesin3s
#thereisnocompetition3 @myfabolouslife #hedefinmytop5
#underrated
10mon

» LOG IN to write comment.

11mon honesttodd
Video Slick Bastard

» LOG IN to write comment.

pharoah_brady862 4 of My Favorite Mixtapes in Rotation on My Flight Back Home... #WarmUp #SoulTape2 #ThereIsNoCompetition3 #FridayNightLights #ColeWorld #Loso 11mon

» LOG IN to write comment.

seanmartinez26 Anyone who knows me knows I all about BROOKLYN! So of course it was only right to see which series did better either #TINC or #TheSoulTape Series! Mind both were equally great, but what is your opinion? #LoseInCaseYouDidntKnowSo #StreetFam #BrooklynBoy #ThereIsNoCompetition #ThereIsNoCompetition2 #ThereIsNoCompetition3 #TheSoulTape #TheSoulTape2 #TheSoulTape3 1y

» LOG IN to write comment.

cbreezy181 My advice get your money dont let it change you and dont trust shit even the Devil was an Angel. #fabolous #funeralservice #thereisnocompetition3 1y

» LOG IN to write comment.

djsurprenant Some fab while I fight a losing battle plowing this damn snow #ThereIsNoCompetition3 #Raw 1y

» LOG IN to write comment.

1_2__0 Ce genre de son qui te réveil
#MaybachMusicGroup#Rozay
#808Mafia
1y

» LOG IN to write comment.