28,867 Posts

Video Alexus Lovee Savage
notype1415 My father taking sweet tea to the head!!! #takeittothehead I'm dead 18h

» LOG IN to write comment.

higg_54 Another good hunt this mornin! #dead #takeittothehead 22h

» LOG IN to write comment.

worldofshirls A snippet of using what we learned in our self defense class. #dontmesswithme #practicemakesperfect #selfdefense #takeittothehead #girlpower 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   itsdinkybichh Haha u classy Bichh 2d
  •   reshma_samuel Why it gotta be you? 2d
  •   _ctsx That red wine tho 2d
  •   manthacee Everyone is.either.bending or.tippy toeing... ur just standing there drinking loll 2d
  •   yogita_singh Ugh I miss them all 2d
  •   hopefulenergy8 "Guuuiiilllty!!!" I tippy toed like a first class ballerina! Lmao 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   indjnous How are they? Heard they were a bit harsh. 3d
  •   vely_vel They are pretty bomb tend to burn a little faster then the raws .. first hit is pretty harsh lol after that smooth sailing. .. just throw some private Reserve zasss bomb im pretty elevated lol @indjnous 3d
  •   indjnous Word. $20 for 2 papes though?! I dunno...haha. 3d
  •   vely_vel Lol I have a home girl that work at a clinic so it was free .. yeah Idk about the 2 for 20 deal lol @indjnous 3d
  •   indjnous That's cool...I'm sayin! Haha 3d

» LOG IN to write comment.

Normal Joe Allen
votedmostunique Ready for another night at work...
#RunThisBitch #TakeItToTheHead.
#OneShotImGone
4d

» LOG IN to write comment.

lizlegzzz Don't normally eat bananas but hello!!! #mykindofnana #yum #takeittothehead 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.