69,396 Photos

disneytinker375 Hey guys I know y'all don't really care but anyway I'm a lot older than most of you. (And that's cool cause I still love all of you though haha ️) Anyway I just wanna say-- this isn't even a joke man I am drowning in debt I'm kind of in a pickle cause I have all these bills and things due soon and it's pretty stressful. Growing up sucks. I mean, it's great. But it sucks. Wish I could go to Neverland sometimes and not have to worry about shit like taxes. Anyway, momma duckling loves y'all. I just needed to vent. And this picture was pretty accurate. #monstersuniversity #monstersinc #mikewazowski #MU #sulley #sullivan #disney #disneyinsta #disneyfan #dcp #wdw #waltdisney #disneyworld #disneyland #orlando 10min

» LOG IN to write comment.

nattbsullivan Tengo que dejar de subir fotos de este perro en este estado tan catatonico. #sully #sullivan #dog #bulldoginglés #cute #love #naptime 2h

» LOG IN to write comment.

missmaricota Qual a idade mental da pessoa com uma pantufa do Mike Wazoski? Só não trouxe do Sullivan pq não tinha meu número haha #monstrossa #mikewazoski #monstersa #wazoski #pantufa #kids #toys #sullivan 2h
  •   rohmatos Minha cachorra tem medo, do contrário andaria com pantufa na casa...rs 1h
  •   missmaricota A minha ta achando que é brinquedo dela. Ta tentando morder meus pés Hhahha 36min
  •   anacarolsanches Hahah adorei!!! 3min

» LOG IN to write comment.

erickom_ Aprendiendo a ahorrar. 😛 #Sullivan #EresUnMonstruoDelAhorro 2h
  •   _acts Oye tranquilo con tus ahorros! (: 2h
  •   erickom_ jajajajaja, motiva a echarle mas... :p 2h
  •   aleroset 7min

» LOG IN to write comment.

Normal Jesus Sullivan

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

amigurumi4u I made these cuties a few months ago but didn't take any work in progress pictures so here's a sneak peek! Pretty obvious on who they are, right? :p 5h

» LOG IN to write comment.

sarahburnsredd #fbf to this awesome band. If you remember them, you're cool. #sullivan 6h

» LOG IN to write comment.

Valencia Nuñez
maay_qac Hola saque esto de la maquina #Sullivan #Ahrrree #Jajajaj #Soy #Una #Cappppppa #Lejos 7h

» LOG IN to write comment.

being_inevitable Me and #Sullivan also known as #kitty are just chillin in my room lol I am most definitely still a kid at heart 7h

» LOG IN to write comment.