490 Posts

» LOG IN to write comment.

1mon keedaxd
Normal Takeeda Davis
keedaxd Sooooo.... Apparently, someone thought thus would be a good idea for Easter Sunday 😑 #somepeoplearedumb 1mon

» LOG IN to write comment.

kiyaratores "If he already has her"?, STOP.. Pinaglaban nila ng matagal kung ano man ang meron sila at hindi isang tulad mo sisira sa relasyon na nabuo sa isang matatag sa pundasyon. Pagmamahal, oras, at pinatatag ng panahon ung relasyon na meron sila. #somepeoplearedumb #desperatemove #aBigNONO #BlessyourHeart 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Lo-fi Kyle Hargrove
khargrove_18 It's sad that they need to put this on here... that plastic will smell horrible when it's #SomePeopleAreDumb 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon fhenley
Normal Fayth Ventolieri Henley
fhenley Red rover red rover send your stupid ass right over! Imagine kids playing this game nowadays?!? I liked the world I grew up in much more than the one my kids are growing up in. I remember this game literally pulling arms off the sockets. I'd like to play this with a certain few humans in my life. #redrover #80'skid #oldschool #games #playgroundgames #play #game #kids #funny #somepeoplearedumb #andpathetic 2mon

» LOG IN to write comment.

bigdaddykyra You gotta be kidding me...? Hahaha why do people do this. You think we all are a bunch of short people or something?! This is dumb. Just a stupid reason for likes. That's like saying "like this if you got eyes, a nose, a beating heart..."😕 #SomePeopleAreDumb #LikeThisIfYoureAnIdiot #ShortPeopleNation #Haha #ComeUpWithBetterThingsPeople #JustKiddingIm5'8 #TallGirlsAreWhereItsAtAnyway #LoveMeHateMeOhWellIDontCare #StupidReasonsForLikes #HashtagsForLikes #HashTagsCuzImHashTagging #HashSlingingSlasher #HashTagSlingingSlasher 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

gladysxortiz And then they ask why they don't get paid $15 an hour haha. Because its Zanitizer lol.
#workflow #SomePeopleAreDumb #Zanitizer
4mon

» LOG IN to write comment.

fvt_cherry sunny days do exist in the winter! #somepeoplearedumb 4mon

» LOG IN to write comment.

tillycrazylove Favorite saying. Like EVER. So if I tell you, I most likely don't mean to offend, maybe, maybe not. You'll have to figure that one out yourself haha #shutthefuckup #mysaying #stfu #fuckery #somepeoplearedumb 4mon

» LOG IN to write comment.