395 Posts

cacarrizales I'm roaring of laughter right now!! #SomePeopleAreDumb #CustomerService 1w

» LOG IN to write comment.

kimberlyguerra1 Anyone care to join? Lol #somepeoplearedumb 2w

» LOG IN to write comment.

Normal KeaganRedDude
keagan444 Look what I found!? What the hell?? Who does that!? This bothers me! For those of you who cant read it do to blurring its a kue klux Klan membership card!?! It was in a bathroom at a rest stop. The fact that these are still around makes me sick! 3w
  •   punk_125 Sorta makes black people feel the same way as non-christians do when Christians leave tracts and prayer cards and bibles at public places...don't cha think? 3w
  •   keagan444 Religion is something you can do about. You cant do anything about your race. If your black your black if your Asian your asian. Thats it. 3w
  •   keagan444 Cant do anything about* 3w

» LOG IN to write comment.

Normal Z a c h | H l i b i c h u k

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

ajoyce14 Instructions to get out of the bathroom stall....? #really #somepeoplearedumb #justanotherdayatthegym 1mon

» LOG IN to write comment.

lil__mermaid_ It's not a competition with the rest of the world. It's a competition with yourself. It takes work and we're passionate about what we do. A person can be proud of that. We work hard for what we desire. Other people work for other stuff. #fitnessjunky #getfit #squatsfordays #healthy #gethealthy #healthierlifestyle #yes #love #followme #dt #somepeoplearedumb 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal Life.Love.Sara Bareilles.
youmeandsarab Uncharted is about a FAILED RELATIONSHIP?!?!I don't think so.WRITER'S BLOCK,people.Do your research.#makesmemad #whydoiknowmoreaboutsara 2mon
  •   jakeps12 Lol! oh well we are just the biggest fans ever @youmeandsarab 1mon
  •   youmeandsarab @jakeps12 YES WE ARE SARABEES ARE DA BEST 1mon
  •   jakeps12 Yes!!!! I did get her autograph though even without meeting her @youmeandsarab 1mon
  •   youmeandsarab @jakeps12 OMG HOW?!?!hdisvrbd 1mon
  •   jakeps12 My aunt has been to like 8 of her concerts so the one time she told sara all about me. So sara hand wrote the lyrics to Brave and sent them to me and her autograph @youmeandsarab 1mon
  •   youmeandsarab @jakeps12 OMG THAT IS LITERALLY THE SWEETEST THING!!!!Sara is the cutest and I cant even begin to explain how much I love her 1mon
  •   jakeps12 I know me too yeah my aunt said he loves ur music and blah blah blah for like 10 minutes so sara wrote me lyrics and sent them to us I was flipping out it's on my page just scroll a little ways down and u will see it it's from Christmas time @youmeandsarab 1mon
  •   youmeandsarab @jakeps12 I WILL GO SEE IT!!!!!!!AHHHH!:D 1mon

» LOG IN to write comment.

loydzz_ I don't play and honestly If ur gonna come to me with this story that u got cheated on and your not gonna listen then why do even bother telling me? 1mon
  •   preacher_in_the_works_ People don't like to listen @loydzz_ they just want to be told what they want to hear and just block out the truth when we tell them. They just have to learn for themselves. And I don't play around with that cheating crap either. 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

purple_star_9 Some people want to make me stab myself in the eye 7 million times. I need to rant. So I just got off the phone with my step dad's sister and she was drunk I think and we were talking about stuff and we brought up boyfriends. She all like oh it will never last he only wants sex and then he's done with you, your so smart and pretty to have a boyfriend, you know he's just gonna leave you when he's done. Bitch we've been together almost half a year. Pretty sure he's not gonna leave, he is respectful and respects me. He does not only want "sex" it's not about that. It's about being with someone who means alot to you and want to spend your time with. Men probably left you cause you're whore. You can't judge people when you don't know them. Men are not all the same. I know tons of people my age that have long lasting relationships. It's not age, just cause you're old as shit doesn't mean you know everything. That bitch doesn't know shit. Kinda pisses me off, even though it shouldn't. Fuckin slut ._. #irritated #annoyed #somepeoplearedumb #rant #help #advise 2mon

» LOG IN to write comment.

twat_wafle_666 When someone questions me if i miss my friend that passed #inamood #areyoustupid #RIPtrevor #somepeoplearedumb #katyperry 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

brandonf__ I don't think that's a parking spot. #somepeoplearedumb #whatiseeathomedepot #thestruggle 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon ashley_m26
Amaro Ashley Morales

» LOG IN to write comment.

Normal Kiss My Ass ♛
jelenafuckyeah Damn guys, keep calm. I do not know which is more stupid .. if Miley really commented "he is hot " to create drama, or the people who believe that relationship really exists and those two are getting married #dramatime #jileynotexist #onlyafriendship #somepeoplearedumb #bitchplease #lol #justinbieber #selenagomez #onlyjelena #justinisjelenator #justinlovesselena #jelena #jelenators #jelenabitches #idontcarewhatyouthinkbitch #bitcheseverywhere #mileycyrus @justinbieber @selenagomez #jerryispropertyofselala #selalaispropertyofjerryakabieber 2mon

» LOG IN to write comment.

jelenafuckyeah these haters .. HAHAH NOT KNOW THAT INVENT! you see at thousand miles that is not Selena! same hair? don't fuck me! they are blind or what??! IS NOT SELENA! @selenagomez #selenagomez #ihatehaters #wtf #isnotselena #what #selenators #somepeoplearedumb #fake #fuckyouhaters #justinbieber @justinbieber #jelena #jelenators #onlyjelena #selalaispropertyofjerryakabieber #jerryispropertyofselala 2mon

» LOG IN to write comment.