43,003 Posts

hurt_cobain "Leo, be sad." The force is strong in this one. #SadderDay 2h

» LOG IN to write comment.

seantaylor1987 GOOD MORNING! WHEN YOU KNOW YOUR WORTH, YOU'LL STOP GIVING PEOPLE DISCOUNTS. #SeanTaylor #Sadderday #WinnersOnly iamseantaylor.com 6h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

sadderdaymedia #sadderday hoodie season approaching 10h

» LOG IN to write comment.

excaliburnerd Caught myself slippin' again #baeless #sadderday 10h

» LOG IN to write comment.

tiffanyalexiys "You ain't got no man, all your pics selfies." #sadderday 11h

» LOG IN to write comment.

Normal Jack_picasso BiellaHommè Club
sahle_selassie Had the pleasure of designing this dope #patronfest 3.0 flyer for the homie & mr. #kasfacts himself @kasmohuxtable you DONT wanna miss this!
Cartoon model: @officially_missy
#SahleSelassie #sadderday #wethepeople
12h

» LOG IN to write comment.

X-Pro II Cassandra Lynn

» LOG IN to write comment.

thattonnyo #sadderday lol my face tho lol 15h

» LOG IN to write comment.

evan2cams I'm not saying I'm just saying #sadderday 16h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

djpaniic IF I TOLD YALL WHERE I BE YALL WOULD THINK I WAS HIDING ...#UGLYNIGGAISSUES ...#SADDERDAY TONIGHT #_2DOLLARTUESDAYS #ESAVOYBARANDGRILL MEET US THERE 18h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

omgitzflo Pretty sure the treadmill at my gym swallowed my iPhone and now I'm phone-less and emotionally unstable and.. #fml #shitthatonlyhappenstoflo #letsgotothegymisaiditllbefunisaid #sadderday #helpmeimpoor 1d
  •   jocexo_ Omfg floooooo 1d
  •   gabbzz17 Omg! 23h
  •   omgitzflo How am I supposed to go to a rave without a phone?!? @gabbzz17 17h
  •   gabbzz17 Lol! What happened? 17h
  •   gabbzz17 What carrier do u have? I might have a phone I can let u use 17h
  •   omgitzflo The treadmill ate it I think and these idiots that work there can't get someone to open the machine till god knows when.. If it's even there idk :( I have ATT @gabbzz17 16h
  •   gabbzz17 Omg that would happen to u! Lol I have a phone I can let u use if u want it..it's a Galaxy the only thing is that the screen is cracked but other than that it works 16h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

robbiee____ It's SadderDay Yet 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

jus_chilling This is what happens I let Kim DJ my iPod. 😑 lol #SomeoneLikeWho #WhoIsYou #Adele #SadderDay 2d

» LOG IN to write comment.

jeff_732 Hungover lifestyle might don't make it 1mon

» LOG IN to write comment.