33,547 Posts

chientaninie_spa morning Chienta2.... suke hakak ingatkan korang... Pagi ni dah berdetox ke belum?? haa... kalau belum g cepat2 buat ye nokksss... Kata nak cantik... nak mantap... nak cun kan3... jgn malas2 hokey...!!! kang nengok org lain cantik ... ko balik umah guling2 bawah katil nanges2 ... tertanye2 kenapa ye aku "Dah makan macam2 produk putih, TAPI X PUTIH ? dah makan macam2 produk kurus, TAPI X KURUS2????... dah makan product nak BESAR.. TEGANG.. MANTAP tutttt!!! tapi tak nampak pun hasilnya... KENAPA??KENAPA????
.
Haaaa...NAK Tau kenapa, sebab badan anda penuh dengan toksin.. tak kira la badan kita ni saiz kecil @ besar TOKSIN tu ada di mana2 atas faktor pemakanan.. so ape kata Jom kite Detox dulu badan dari segala toksin dengan 2 BE GORGEOUS !!!
.
JOM KENALI SAMA ADA ANDA PERNAH ALAMI PERKARA INI ATAU TIDAK. JIKA PERNAH ALAMI SALAH SATU DARIPADANYA, SILA BERDETOX DENGAN 2BE GORGEOUS FIBER ~
.
1. BERPELUH & BERBAU - dalam badan ada asid urik berlebihan
2. KUDIS , JERAWAT & BISUL - banyak lemak tidak larut dalam air
3. KULIT GATAL & MERUAM - terlalu banyak ambil supplement, ubat atau makanan tak sihat
4. KULIT LUKA & BERAIR - banyak racun / toxin / lemak larut dalam badan 5. RAMBUT GUGUR - ginjal lemah .
Selain dari itu jika anda mempunyai masaalah seperti ini juga antara petanda2 byk toksin dlm badan ye... ● sering sakit kepala dan emosi tidak terkawal
● emosi terganggu -cepat letih, mengantuk, lesu
● berat badan berlebihan dan selulit
● warna kulit tidak sekata,kusam
● metabolisme rendah
● sentiasa sakit bahagian sendi/tulang
● sembelit
.
Ingat!! 90% penyakit dan masalah badan disebabkan oleh pengumpulan toksin di dalam tubuh anda, yg berpunca dari pelbagai sumber seperti pencemaran persekitaran (asap, sinar uv, radikal bebas), pemakanan (berlemak, berminyak, pengawet, pewarna, gula, garam berlebihan dan ubat ubatan). 2BE GORGEOUS FIBER: d BEST detox product uolls
.
WHASAP/ WECHAT / TELEGRAM : +6010-2559481 .

#sayajual#2be#2begorgeous#suppliment#detox#belleza#radiance#bestslim#dermanic#tounjour#ovi#toksin#bodycare#healtycare#instaniaga#instashop#iklanig#igshop#onlineshoping#bazaarpaknil#sayajualmurah#trustedseller
2h

» LOG IN to write comment.

Amaro Fit Just Got Real
fitjustgotreal416 Guys... Ovi did not cut my hair. Jokes on you
#longhairdocare #ovi
2h

» LOG IN to write comment.

Normal jaime menchaque carvajal

» LOG IN to write comment.

epauleczki Éljen a tavasz! Nekem oviban tulipán volt a jelem :-) és Nektek? ;)
Vivat spring! In the kindergarten my sign was a tulip. What was Yours?:) #spring #tavasz #tulips #tulipán #kindergarten #instalike #ovi #amateurphotography #flower #nature #természet #nofilter
6h

» LOG IN to write comment.

ryangang Murder in the living room. Sophie led a good life even though it was short. #wilddog #ovi 7h

» LOG IN to write comment.

nhl.production Ovi's amazing dangles #ovi #nhl #dangles 7h

» LOG IN to write comment.

gbogdy Собери свою команду мечты, Путин уже собрал!!! #путин #хоккей #нхл #малкин #дацук #ови #кучеров #hockey #draft #draftjam #nhl #putin #ovi #malkin #kucherov #datsyk 8h

» LOG IN to write comment.

glenngraphics Ovechkin "The Great 8" design. #ovechkin #alexanderovechkin #ovi #ovi #great8 #nhl 9h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

anuvalila Turistina Naantalissa. #naantali #vanhakaupunki #hiljaistaoli #ovi 11h

» LOG IN to write comment.

16h elinalaak
Normal Elina Laaksonen
elinalaak Tallinnassa #pizzalla #ovi 16h

» LOG IN to write comment.

positivelygorgeousxo Love my @ovihydration! It doesnt have a very strong taste which is what I love about it. The peach is my favourite flavour Only downside is they don't come in 2L bottles yet #hydrationhappy #ovihydration 17h

» LOG IN to write comment.

vivinurafiat26 Temu kangen sahabat-sahabatku :* #ONE #Ovi #Neng #Ega @egaselvia14 @nahdha.hasanah 18h

» LOG IN to write comment.

jimjambro About this life. #yeahdad #Ovi 20h

» LOG IN to write comment.

yuryfig Que mas agusto puede estar jajaja 😴 #ovi 21h

» LOG IN to write comment.

mynameis_triana (Seperti) Seorang aktris dan jejeran para crewnya #Ipa2 #kartinidays #Thx #Aida #Eet #Indri #Ovi #Nindy #Cici #Nada #Triana 22h

» LOG IN to write comment.