101,618 Posts

20min cma10k
Lo-fi Claire Anselmo Keady
cma10k It doesn't need to have a label. There's no mistaking that distinct shade of teal. #newports #newportwatch 4th and Bryant, SF 20min

» LOG IN to write comment.

call_me_frenchyx 4 blunts and a extendo, blunt too I love to roll blunts #blunts #extendoblunt #highlife #newports 2h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   karlythorr Starting to smoke cigarettes was the worst decision I've ever made. 3h
  •   haillillith I agree, but it's to late now 2h
  •   karlythorr Not for you 1h

» LOG IN to write comment.

  •   courtj87 And eddies innocent until PROVEN Guilty. @kstant26 I'm ok hunny bunny ♡ 8h
  •   _brittany_lee_ @courtj87 Eddie an 2 others beat Jerrika over the head with a bat and strangled her how's that innocent 8h
  •   _brittany_lee_ They could of killed her!!!!! 8h
  •   _brittany_lee_ And she didn't get anyone to relapse were all adults here and make our own choices Courtney 8h
  •   _brittany_lee_ She can't force anyone to relapse lol 8h
  •   _brittany_lee_ You know he did it him and lisa and who ever else all for money sick fuckin people gonna try and take someone's life over that shit what did j do to deserve that?!?! Nothing 8h
  •   _brittany_lee_ And innocent that's why he's in jail for 30,000$ cash bail and he got 9 charges ....sounds real innocent to me LMAO!!! 8h
  •   courtj87 Omg moron u don't know what you're even talking about its actually kind of amusing. What has jerrika done. Um sold dope to people and they've died the money hungry bitch 6h

» LOG IN to write comment.

Normal cruddy_flexo
cruddy_flexo #hurricane #newports
What else do you need after a long day ?? Lol
14h

» LOG IN to write comment.

ca_suasin408 Spiritual healing #nature #newports 18h

» LOG IN to write comment.

mrb517 My Friday night. Now that it's Saturday. #CoronaExtra #blunt #newports #lostsoullighter #longassnight #randr 18h

» LOG IN to write comment.

therealdz Huf Full Flavor Volley Jade 5panel Strapback #huf #fullflavor #volley #jade #5panel #strapback #newports #exclusive #streetwear 19h

» LOG IN to write comment.

joeyspazz This beautiful being is my life. Ughhhhh <3 #rednose #bluenose #pit #baby #tyson #dicky #newports 19h
  •   moorelow Nice ! I wanna get one one day a blue nose 19h
  •   joeyspazz Hes well behaved and hes a puppy he listens no matter what hes a smart little guy.@moorelow 19h
  •   moorelow Yeah I watched my sisters and he was awesome ! Stopped when I stopped walking, always listens and loved to sleep with me wouldn't stay on the floor ! 19h
  •   joeyspazz Exactly very calm loving and playful @moorelow 18h

» LOG IN to write comment.

danielrmcloughlin If ever I was going to die from my allergy to alcohol, I hope it's now. #that #view #tho #amazing #cali #bulleit #rye #drunk #dumbass #cigarettes #smoke #o's #newports 22h

» LOG IN to write comment.

22h schmii3ks
Normal Richie Schmieks
Video Daniel ryan McLoughlin

» LOG IN to write comment.