804,237 Posts

nicolemdizzle I'll love you forever, in this lifetime or the next. If there ever is a lifetime when you are not by my side, I'll find you and love you there. #myhusband #MCM #MCE #thePeeles 4min

» LOG IN to write comment.

Normal R. Cardin-Cooper

» LOG IN to write comment.

11min elyvonfreak
Lo-fi Ely
elyvonfreak I'm in love with these tights #spiderman #myhusband #superherotights #MarvelOverDC 11min

» LOG IN to write comment.

13min megs02787
Normal Megan Renee

» LOG IN to write comment.

14min gyugidong15
Normal Regina Ichaura Andata

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

itzwoooo Forever and ever sry i didnt hack ur ig yesterday cutie >.< but always remember i love u so much i really wish we could be together but i will be strong cuz i know i have u and we will meet some day soon distance doesnt matter as long as its true love and we got that true SUPER love!! ur my everything i love u so damn much my cutie ur my everything and im never loosing u muah!! Btw ur so lucky u have the thanks giving break!! .-. While im here studying at school *cries* TT~TT Lol haha i love u muah!! Thank u for always staying up so late to talk to me my cutie my everythig ur the best bf ever i couldnt had asked for a better bf cuz ur much more than that!! I love u and i always will my cutie my one and only forever muah!! Have a good thanks giving break cutie muah!! ~ ur gf #love #longdistance #truelove #bf #gf #couple #asian #happy #smile #mine #mycutie #superhero #myking #myhusband #myoneandonly #iloveyou #myeverything #3weeksandforevertogo #break #mylove #rest #truelove #foreverandever #menttobe #together 26min

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

60min kyliercurds
Willow kyliercurds

» LOG IN to write comment.

morphine.__ this is sooo wrong #myhusband #michaeljackson 1h

» LOG IN to write comment.

Normal krista widyawati
krista_thatha Jadul pake banget #myhusband 1h

» LOG IN to write comment.