78,529 Posts

Inkwell Cody Meyer

» LOG IN to write comment.

Normal Lynn
lynnsomeshine Never been a fan or even like Jordans! They look cheap and are expensive as hell. Same ol ish come out every few years. Yall stupid fighting in line, waking up at the ass crack of dawn #KILLYOSELF Hell you may just get murdered over the shoes anyway 3h
  •   kane2_uheauxs He ain't say no bs like dat sumbody put da bs on there he know who make him all his money 3h
  •   lynnsomeshine Guurrl boo like I said kill yoself several interviews and he says it's not his problem. This shit be on nat'l news... 3h
  •   hollywoodhipsta Everybody forgets that Nike owns, designs, & produce his shoes 2h
  •   lynnsomeshine No I didn't forget but you can't just be totally blind to the facts. His name is the ONLY reason people even go out and buy them. You have to have some responsibility and remorse. 2h

» LOG IN to write comment.

shesdopeasfuq And he has #extrodinary swagg!!!πŸ˜™ All you haters and racist bastards can go piss up a rope. #killyoself #lovemypresident #makelovenotwar #democrat #obamanation #dontlikedontfollow #severalseats #republicandummies 4h

» LOG IN to write comment.

Video Well Dressed Killa 😈 6th page
hendrix.brown Real nigga shit, if God resurrected my dead grandfather and he pulled some fuckery like this....I would've RKO'd his evil ass right through that table back to hell because only the devil would do something this evil. Nigga you not my paw paw you are a mf bleeping target set for destruction. My grandfather would've lived 37 seconds after doing this shit. The fuck wrong with gramps bruh? #niggasbelike #chicksbelike #dudesbelike #hoesbelike #bitchesbelike #HendrixBrown #comedy #lol #lmao #purefuckery #pettypost #thatmomentwhen #killyoself #instafunny #instacomedy #funnyshit #bruh #nochill #tagafriend #tagsomeone #KingHendrix #picoftheday #photooftheday #instavid #instagramvideo #whitepeoplebelike #TurnUP #TurnDownForWhat #christmas #xmas 8h

» LOG IN to write comment.

Normal Well Dressed Killa 😈 6th page
hendrix.brown They have pages that promise to help you get back the followers that instagram took this past week and some of you are falling for it smh yall need to stop this fuckery fam. I'm tired of seeing yall giving these fake ass pages shoutouts thinking that they are real pages. Really nigga? 😐😐😐 #niggasbelike #chicksbelike #dudesbelike #hoesbelike #bitchesbelike #HendrixBrown #comedy #lol #lmao #purefuckery #pettypost #thatmomentwhen #killyoself #instafunny #instacomedy #funnyshit #bruh #nochill #tagafriend #tagsomeone #KingHendrix #picoftheday #photooftheday #instapurge #followers 8h

» LOG IN to write comment.

dabn_guru "As above, so below; as below, so above."--The Kybalion.

The great Second Hermetic Principle embodies the truth that there is a harmony, agreement, and correspondence between the several planes of Manifestation, Life and Being. This truth is a truth because all that is included in the Universe emanates from the same source, and the same laws, principles, and characteristics apply to each unit, or combination of units, of activity, as each manifests its own phenomena upon its own plane.

For the purpose of convenience of thought and study, the Hermetic Philosophy considers that the Universe may be divided into three great classes of phenomena, known as the Three Great Planes, namely: 1. The Great Physical Plane. 2. The Great Mental Plane. 3. The Great Spiritual Plane.
4d

» LOG IN to write comment.

Normal Well Dressed Killa 😈 6th page
hendrix.brown 12-4am are peak stalker hours for chicks. Yall mf's not posting shit but I KNOW that yall are lurking in the instashadows trying to find dirt on a nigga that you're talking to or interested in. How about you masturbate and take your insecure psycho asses to sleep and stop stalking niggas goddammit 😐😐😐 #niggasbelike #chicksbelike #dudesbelike #hoesbelike #bitchesbelike #HendrixBrown #comedy #lol #lmao #purefuckery #pettypost #thatmomentwhen #killyoself #instafunny #instacomedy #funnyshit #bruh #nochill #tagafriend #tagsomeone #KingHendrix #picoftheday #photooftheday #afterhours #stalkers #dating 9h

» LOG IN to write comment.

Normal Well Dressed Killa 😈 6th page
hendrix.brown Shoutout to all the chicks with great nipple placement. We love you all.....and your pretty titties all of you wopped warped titties havin broads tho....we love you too if the rest of you isn't a bunch of bullshit what kind of nipples and areola do you have ladies? Since yall get eggplant Friday we should get a tittie Tuesday or a flash Friday or something goddammit. Yall should dm niggas a tittie pic or something goddammit. I'm feeling left out #niggasbelike #chicksbelike #dudesbelike #hoesbelike #bitchesbelike #HendrixBrown #comedy #lol #lmao #purefuckery #pettypost #thatmomentwhen #killyoself #instafunny #instacomedy #funnyshit #bruh #nochill #tagafriend #tagsomeone #KingHendrix #picoftheday #photooftheday #teamboobs #teamtitties 10h

» LOG IN to write comment.

Normal Well Dressed Killa 😈 6th page
hendrix.brown I'm seeing way more ass and titties than usual since the #instapurge bruh not that I'm complaining tho. Post away ladies. Get those followers back dammit chicks been doing shoutouts all day non dam stop trying to get back what instagram took away #niggasbelike #chicksbelike #dudesbelike #hoesbelike #bitchesbelike #HendrixBrown #comedy #lol #lmao #purefuckery #pettypost #thatmomentwhen #killyoself #instafunny #instacomedy #funnyshit #bruh #nochill #tagafriend #tagsomeone #KingHendrix #picoftheday #photooftheday #tbt #throwbackthursday #followers 13h

» LOG IN to write comment.

Video Well Dressed Killa 😈 6th page
Video Well Dressed Killa 😈 6th page
hendrix.brown Never forget next time you feel like gossiping or lying on someone, think about this cool whip slap goddammit keep that shit to yourselves and mind your mf business bruh 😐😐😐 #niggasbelike #chicksbelike #dudesbelike #hoesbelike #bitchesbelike #HendrixBrown #comedy #lol #lmao #purefuckery #pettypost #thatmomentwhen #killyoself #instafunny #instacomedy #funnyshit #bruh #nochill #tagafriend #tagsomeone #KingHendrix #picoftheday #photooftheday #instavid #instagramvideo #tbt #throwbackthursday #wshh 16h

» LOG IN to write comment.

Normal Well Dressed Killa 😈 6th page
hendrix.brown I had to go dig this one up for xmas fam. ***Classic Hendrix rant*** The abortion clinic gift cards is what has me dying laughing on the inside smh I could see the abortion gift cards having a pic of a baby on it with a red circle with a slash going through the middle like the ghostbusters logo alot of these hoes have had more abortions than boyfriends. Had so many abortions that they know her by name at the clinic. She don't fill out no paperwork or nothing. Thot been pregnant so many times that she doesn't even take pregnancy tests she instantly knows that she is pregnant. She is the undisputed abortion clinic champion. She is in the Guinnessbook for most abortions in a trimester. She has a plaque with her picture and the names of all of her aborted babies in 13 abortion clinics. She has abortion trophies and a championship belt with babies with halos on it. The moral of this story is, if you abort a baby a month you, your ovaries and your pussy ain't shit. #toysforthots #thotsbelike #niggasbelike #chicksbelike #dudesbelike #hoesbelike #bitchesbelike #HendrixBrown #comedy #lol #lmao #purefuckery #pettypost #thatmomentwhen #killyoself #instafunny #instacomedy #funnyshit #bruh #nochill #tagafriend #tagsomeone #picoftheday #photooftheday #abortionclinic #cititrends #bitchgetonbirthcontrolhoe #birthcontrol #christmas 16h

» LOG IN to write comment.

tonitone1313 The importance of proper spelling #KillYoSelf Tryna smell sumbody damn colon #LearnHowToSpell #iThinkYouMeanCologne #YaNasty #BitchesBeLike 16h

» LOG IN to write comment.

Normal Flatfoot Jones