11,006 Posts

pmkshoppe14 #inteemor yang dirumus khusus untuk wanita memang mujarab untuk kaum wanita yang mengalami masalah senggugut.

Whatsapp/sms 0175323882 untuk order k.

regram @ephyra2u
"DIA" DATANG BULAN NI, TAPI TAK SAKIT LAH!!! .
.
Senggugut bukan sekadar org dah kawin je yang kena, yang belum kahwin pun ada jugak! Pernah tak tgk org senggugut sampai bergulung-gulung. Habis melepek tak boleh buat kerja langsung... .
Kesian tau kalau kena macam tu! .
#Inteemor dgn gabungan herba dan makanan sunnah, menjadikan wanita lebih sihat luaran dan dalaman. Jus premium wanita dgn 1001 rahsia turun temurun membuatkan wanita tak sakit semasa datang bulan! .

#malaysiaonlineshop #ephyra2u #ephyradealers #ephyra #inteemor #ephyralover #ephyraskinbar #healthybody #healthyskin #joharapagiera #makjemah #dilwale #dilwale2015 #janamjanam
#inteemor #makinmanis #makinmantap #ephyra #ephyra2u #ephyralovers
9h

» LOG IN to write comment.

pmkshoppe14 Ramai yang masih lagi tercari cari lagi produk yang sesuai dengan kulit muka mereka, insyaallah #ephyraskinbar adalah apa yang anda perlukan.
Whatsapp/sms 0175323882 untuk order k.

regram @ephyraskin
WOW!!! MACAM TAK PERCAYA #EPHYRASKINBAR SEHEBAT NI! .
.
Sapa yang dah pakai #ephyraskinbar memang tak akan guna produk lain. Semua lengkap ada kesannya. Cakap je....
.
.
JERAWAT KECUT
WHITEHEAD KURANG
BHG T ZONE TAK MINYAK
MATA PANDA KURANG GELAP
TAMBAH CERAH & GEBU

#malaysiaonlineshop #ephyra2u #ephyradealers #ephyra #inteemor #ephyralover #ephyraskinbar #healthybody #healthyskin #joharapagiera #makjemah #dilwale #dilwale2015 #janamjanam
9h

» LOG IN to write comment.

linda_kamari Delima adalah salah satu makanan Super Fruits yang banyak manfaatnya

1. Bagus untuk kesihatan Jantung - kaya polifenol sebagai anti oksida untuk cegah kerosakan arteru Jantung

2. Tekanan Darah Tinggi - Asid Punicic merendahkan kolesterol jahat dan rendahkan aktiviti Angiotensin Converting Enzim

3. Mengandungi Polifenol sebagai anti Cancer

4. Meningkatkan imun - Tinggi Vitamin C san meningkatkan Antibodi terutama bagu yang mengalami masalah sendir seperti Osteo Arthtritis dan Rheumatic Arthritis

5. Mengurangkan plak gigi- Jus delima asli sangat bagus sebagai ubag kumur

Bagi anda yang mahukan manfaat polifenol dan antioksidan yang kuat anda boleh amalkan VIVIX
10h

» LOG IN to write comment.

linda_kamari ubi keledek atau pun sweet potato adalah makanan yang bagus diberi kepada bayi yang baru mula makan.
boleh rebus dan beri mengikut kesesuaian umur samada di tapis hakus, dilenyek atau dalam bentuk kiub kecil.

Keledek kaya dengan Vitamin2, Zat besi, Folate, Mangan dan Fiber

5 manfaat keledek ialah

1) kaya potassium dan Vitamin B6 untuk kesihatan jantung

2) mengandungi Beta Carotene untuk mencegah kanser seperti cancer prostate, usus dan ginjal

3) Rendah gula : Walaupun rasanya manis keledek sesuai untuk pengidap Diabetes kerana rendah gula, Tinggi serat, Slow release Carbohidrat. meningkatkan sensitiviti Insulin dan memstabilkan oaras gula

4) Meningkatkan pencernaan kerana mengandungi serat tinggi

5) meningkatkan Imun kerana kaya zat besi yang meningkatkan sel sel darah merah

bagi anda yang inginkan khasiat beta carotene yang tinggi saya cadangankan Vitamin Catoromax
10h

» LOG IN to write comment.

linda_kamari Meredakan gusi bengkak

gusi bengkak boleh di sebabkan oleh jangkitan.

bagi melegakan secara alami berikut 5 petua yang boleh di amalkan

1. perahan air limau bercampur garam dan oles di kawasan bengkak untuk redakan bengkak

2. air garam - bancuh 1-2 sudu dalam air suam dan berkumur

3. bawang putih - tumbuk dan campurkan garam oles di kawasan terlibat sebagai anti bacteria

4. Lemon - oleskan di kawasan bengkak

5. Minyak Cengkih - Oleskan sedikit. elak letak pada kanak kerana bahaya jika tertelan.

Saya mencadangkan untuk cara lebih mudah... hancurkan tablet garlic bercampur vitamin C dan letak di kawasn bengkak.

untuk dalaman pula ambik 1-2 sachet nutriferon untuk melawan jangkitan
10h

» LOG IN to write comment.

linda_kamari sirap maple sering di hidang kan dengan pancake untuk lebih enak.

ia mengandungi madu yang sangat bagus untuk keseluruhan kesihatan

Manfaatnya ialah:

1. Mempunyai anti oksidan dan meningkatkan imuniti

2. Kaya mineral seperti zinc dan mangan
sesuai untuk kekuatan tulang dan saraf

3. Meredakan selsema
10h

» LOG IN to write comment.

billa_najmi Sorry annoying sikit pagi2 ni..haha jgn lupa dengor ye..Bila dekat #joharapagiera @era_fm #BilaGandum #bilalicious #Diamsaja @bilalicious_bilaaf2015 15h

» LOG IN to write comment.

mfitribibrahim Order ?
Whatsapp 0137050857

CAPACITY
10 L
Ventilation
Simple back and straps with no ventilation system
Multiple compartments
1 zipped pocket
Carrying comfort
Padded back and straps/ Thumb loops

#backpackmalaysia #bagpackmalaysia #beghiking #hikingbag #rucksackmalaysia #rucksackmalaysia #hikingmalaysia alaysia #panjatgunung #gunung #sukan #mendaki #fitsmalaysia #uitm #um #usm #kresma #src #adventure #studentprice
#studentmalaysia #studentlife #campuslife #campingmalaysia
#ukm #upm #uum #unikl #pakatanbejalan #hotfm #amcrew #joharapagiera
18h

» LOG IN to write comment.

mfitribibrahim Order ?
Whatsapp 0137050857

CAPACITY
10 L
Ventilation
Simple back and straps with no ventilation system
Multiple compartments
1 zipped pocket
Carrying comfort
Padded back and straps/ Thumb loops

#backpackmalaysia #bagpackmalaysia #beghiking #hikingbag #rucksackmalaysia #rucksackmalaysia #hikingmalaysia alaysia #panjatgunung #gunung #sukan #mendaki #fitsmalaysia #uitm #um #usm #kresma #src #adventure #studentprice
#studentmalaysia #studentlife #campuslife #campingmalaysia
#ukm #upm #uum #unikl #pakatanbejalan #hotfm #amcrew #joharapagiera
18h

» LOG IN to write comment.

mfitribibrahim Order ?
Whatsapp 0137050857

CAPACITY
10 L
Ventilation
Simple back and straps with no ventilation system
Multiple compartments
1 zipped pocket
Carrying comfort
Padded back and straps/ Thumb loops

#backpackmalaysia #bagpackmalaysia #beghiking #hikingbag #rucksackmalaysia #rucksackmalaysia #hikingmalaysia alaysia #panjatgunung #gunung #sukan #mendaki #fitsmalaysia #uitm #um #usm #kresma #src #adventure #studentprice
#studentmalaysia #studentlife #campuslife #campingmalaysia
#ukm #upm #uum #unikl #pakatanbejalan #hotfm #amcrew #joharapagiera
18h

» LOG IN to write comment.

Normal Fitri Ibrahim
mfitribibrahim Order ?
Whatsapp 0137050857

CAPACITY
10 L
Ventilation
Simple back and straps with no ventilation system
Multiple compartments
1 zipped pocket
Carrying comfort
Padded back and straps/ Thumb loops

#backpackmalaysia #bagpackmalaysia #beghiking #hikingbag #rucksackmalaysia #rucksackmalaysia #hikingmalaysia alaysia #panjatgunung #gunung #sukan #mendaki #fitsmalaysia #uitm #um #usm #kresma #src #adventure #studentprice
#studentmalaysia #studentlife #campuslife #campingmalaysia
#ukm #upm #uum #unikl #pakatanbejalan #hotfm #amcrew #joharapagiera
18h

» LOG IN to write comment.

Normal Fitri Ibrahim
mfitribibrahim Order ?
Whatsapp 0137050857

CAPACITY
10 L
Ventilation
Simple back and straps with no ventilation system
Multiple compartments
1 zipped pocket
Carrying comfort
Padded back and straps/ Thumb loops

#backpackmalaysia #bagpackmalaysia #beghiking #hikingbag #rucksackmalaysia #rucksackmalaysia #hikingmalaysia alaysia #panjatgunung #gunung #sukan #mendaki #fitsmalaysia #uitm #um #usm #kresma #src #adventure #studentprice
#studentmalaysia #studentlife #campuslife #campingmalaysia
#ukm #upm #uum #unikl #pakatanbejalan #hotfm #amcrew #joharapagiera
18h

» LOG IN to write comment.

Normal Fitri Ibrahim
mfitribibrahim Order ?
Whatsapp 0137050857

CAPACITY
10 L
Ventilation
Simple back and straps with no ventilation system
Multiple compartments
1 zipped pocket
Carrying comfort
Padded back and straps/ Thumb loops

#backpackmalaysia #bagpackmalaysia #beghiking #hikingbag #rucksackmalaysia #rucksackmalaysia #hikingmalaysia alaysia #panjatgunung #gunung #sukan #mendaki #fitsmalaysia #uitm #um #usm #kresma #src #adventure #studentprice
#studentmalaysia #studentlife #campuslife #campingmalaysia
#ukm #upm #uum #unikl #pakatanbejalan #hotfm #amcrew #joharapagiera
18h

» LOG IN to write comment.