10,123 Posts

thuuunooyen Look who I met at the movies #jasonchen 18min

» LOG IN to write comment.

ivnedwrd Fan of her songs :) Ngayon ko lang napakinggan ng buo itong #unconditionally dahil kay #JasonChen awiw! if you hit like then i will love you unconditionally <3 best version din kina #JoshEllona #LetThemScreamAndShout 19h

» LOG IN to write comment.

Video GOT7 GOT7 GOT7 GOT7 GOT7 GOT7
got7ikon Music Never Sleeps ! How many of you guys know Jason Chen I love his voice so much even doe some people may not like it but yeah he's chinese btw #JC #JASONCHEN #MNS #MUSICNEVERSLEEPS ! I love this song btw boa - only one #BOA #ONLYONE IF you dont know him please go check him out PLZ I mean not check him out like check him out u know what I mean LMFAO " Check Him Out " LOL 1d
  •   7amerithaikong Oh mai god, i love him! *-* is good see someone that know him! 1d
  •   flawlessxmark I love Jason Chen!<3 his voice is amazing omggg 1d

» LOG IN to write comment.

Normal Yannis Like 不要退后,后面是悬崖
llxlanoo hi :) #jasonchen 2d

» LOG IN to write comment.

itzzme_lekrungkrung tagged by @jess.lawrence18 1) YES 2) Dont Think So 3) Gabor 4) S-I-N-G-L-E 5) @dpryderice [chated] 6) BestFriend #JasonChen
7) 15 PerCent
8) idk 9) no1
10) idk
11) idk 12)SOME1!!! *cough cough*
13) January 11, 2000
2d

» LOG IN to write comment.

wildnguyen Even when you lied right to my face...I wish that they were all true...
#onlyone #oldsongsamefeeling #jasonchen
3d

» LOG IN to write comment.

sharonn_wangg I see where the inspiration came from :P @jasondchen if you see this I just wanna say, you're awesome keep it up you have my support!
#brotherfromanothermother #jasonchen #taiwanpride
3d

» LOG IN to write comment.

csunbha Make sure to order your #csunbha hoodies by #rochies now! #csun #sweaterweather 4d

» LOG IN to write comment.

yougoingwongway Throw back with @jasondchen performing at @opmsydney! + an army of fan girls.
Full video: www.vimeo.com/Wongway
#yougoingwongway #cinematography #musicneversleeps #jasonchen #marqueesydney #urbanagent
4d

» LOG IN to write comment.

c_henyu Who is he ?
His name is Jason chen 陳以桐
My favorite cover singer on youtube
He also has his personal albums
I have followed him for a long time
I love his music and voice!
Someday,I hopes that I could be successful like him
Music Never Sleeps!!
Jason chen I love you<3

Hey everyone! If you not know him,you can click the link below to watch his music
http://m.youtube.com/user/miniachilles

@jasondchen did you see that!?
#Musicneversleeps
#Jasonchen
5d

» LOG IN to write comment.

Normal Pong Pong
  •   helene_hln_ Une Vraie Galerienne toi, mais je valide 5d
  •   jowti Hahahahhaha 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

aye_itsnina My lovely and I
I look really eww in this picture but it's okay.
No matter how annoying I can be or what we go through he's always been there for me. I couldn't thank him enough for all he's done for me. Let alone thank him for loving me. "There's no way to stop this attraction. Cause baby you're my satisfaction. If you disappeared, it's like the world would fall. I would lose control. So never let me go, never let me go." ♡

#MyLovely #MyBoyfriend #BandGeeks #ExcuseMyFace #HesMine #HesCute #Lyrics #Gravity #JasonChen #Selca
6d

» LOG IN to write comment.